czwartek, 12 lipca 2012

093. Francuski- kurs podstawowy


Hej kobietki :) Jako, że ostatnio mam trochę wolnego czasu, postanowiłam wziąć swoje marzenie we własne ręcę. Od zawsze marzyłam o tym by nauczyć się języka francuskiego i może kiedyś wyjechać tam na dłużej. Zainfestowałam w kurs samouczka, z którego póki co jestem zadowolona. W skład wchodzi książka ze słownictwem, gramatyką, ćwiczeniami i program na komputer z jeszcze większą ilością ćwiczeń, który przy okazji uczy wymowy i pisowi. Mam nadzieję, że za jakiś czas będe potrafiła się z lekkością przedstawić :) Zastanawiałam się jeszcze nad wyjazdem jako Au pair. Jeżeli macie jakieś własne doświadczenia z samodzielnej nauki, lub z wyjazdu Au pair, prosze piszcie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...