piątek, 20 lipca 2012

097. Eveline- odżywka- natychmiast bielsze i piękniejsze paznokcie



Jest to moja druga odżywka Eveline. Testowałam już 8w1 i byłam z niej bardzo zadowolona. Mając odbarwione płytki paznokci od lakierów postanowiłam sięgnąć po ich kolejną odżywkę, która rzekomo miała mi pomóc. Jak już się domyślacie moja opinia nie będzie pochlebna. Buteleczka ma 12ml i kosztuje ok 10zł. Stosowanie jej było takie same jak innych odżywek z tej firmy. Pare warstw i zmywamy. Po dwóch tygodniach chowania dłoni w kieszenie i nadal żółtych paznokciach zrezygnowałam z dalszego używania jej. Moim zdaniem ta odżywka nie robi nic. Na paznokciach wygląda tragicznie. Jakbym była jakimś zombie. Strasznie to wyglądało i dlatego też chowałam dłonie jak tylko mogłam. Odradzam. Na moich paznokciach się nie sprawdziła. Obecnie używam jej jako bazy pod lakiery, gdy ją wykończę zainwestuje w inną odżywkę, lub powrócę do mojej uwielbianej 8w1.



3 komentarze:

  1. Ooo naprawdę fajny efekt :-) Obserwuję. Zapraszam też do mnie: mormyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czy mogłabyś dodać skład, albo powiedzieć mi czy zawiera Formaldehyd? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że tak późno odpisuje. Opakowanie niestety wyrzuciłam, ale wydaję mi się, że nie zawiera :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...