niedziela, 19 sierpnia 2012

Wieczny żel :)


Produkt: żel pod prysznic (mango, papaja)
Firma: Luksja
Pojemność: 500ml
Cena: 9zł

Dlaczego wieczny żel? Zużywałam go strasznie długo. Jeżeli ktoś szuka czegoś taniego za dużą pojemność i wydajność to zdecydowanie polecam ten żel. Wybrałam wersje z mango i papają, która wydawała mi się najlepsza. Niestety miałam wrażenie, że żel w opakowaniu pachnie zupełnie inaczej niż na ciele. Zapach jaki pozostawiał na skórze, zdecydowanie mi się nie podobał, więc zużywałam go i zużywałam :D  Nie zauważyłam, żeby jakoś polepszył kondycje mojej skóry przez kompleks witamin, jednak oprócz zapachu do niczego innego nie mogę się przyczepić. Bardzo lubię żele z tej firmy i na pewno jeszcze do nich powrócę :)



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...