wtorek, 18 września 2012

3 w cenie 2- Essence ;)

Wczoraj weszłam tylko na chwilę do Douglasa rozejrzeć się czy coś wpadło mi w oko. Zauważyłam zmywacz truskawkowy (z czymś jeszcze, czego nazwy nie pamiętam), wzięłam go i znalazłam się przy kasie. Tam sprzedawczyni (niezwykle niemiła ;/) powiedziała, że jeżeli jeszcze coś dobiorę to dostane lakier ze starej serii w cenie 1gr, czy w sumie za darmo. Oczywiście musiałam skorzystać z takiej oferty i oto z czym wyszłam:

Swatche oczywiście pojawią się :) lakiery to (od lewej): redvolution, no doubt

4 komentarze:

  1. zmywacz truuuuskawkow<3 napewno fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jestem ciekawa czy choć trochę mniej śmierdzi ;D

      Usuń
  2. i jak ten zmywacz? Suteczny, czuc truskawki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go na razie tylko 1 raz, ale co zauważyłam to to, że bardzo skutecznie zmywa lakier, aż się zdziwiłam ;D Pachnie bardzo chemiczną truskawką, ale chociaż trochę mniej czuć ten "zmywaczowy smród" ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...