sobota, 22 września 2012

Czekoladowa rozkosz z Dairy fun (balsam)

Dairy fun balsam czekoladowy
Cena: ok 10zł
Pojemność: 400ml
Dostępność: Natura, Rossmann

Plusy:
-cena bardzo dobra, jeżeli tylko popatrzymy na dość sporą pojemność
-niesamowicie smakowity zapach, kojarzy mi się w płynną, słodką czekoladą
-opakowanie- nie musimy wygrzebywać palcami produktu
-nawilża lepiej od wersji truskawkowej
-zapach utrzymuje się długo i otula :)

Minusy:
-mógłby jeszcze lepiej nawilżać, ale póki co nie znalazłam balsamu, który nawilża na dłuższy okres
-trzeba patrzeć pod słońce by widzieć ile produktu nam zostało

Tak, tak i tak ! Balsam do zjedzenia :) Idealny na jesień i zimę.





6 komentarzy:

  1. podobaja mi sie ich fajne opakowania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tę firmę, miałam kiedyś kokosowy żel pod prysznic i jabłkowo-karmelowy proszek do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie wypróbować te proszki ;D

      Usuń
    2. ja tych pudrów do kąpieli nie polecam :P ładnie pachniały, ale to by było na tyle. aaa no i zostało piękne opakowanie - dzbanek ;)

      Usuń
    3. hah ;) No to chyba to jeszcze przemyśle ;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...