sobota, 29 września 2012

JESIENNE propozycje lakierowe ! ;)


Hej kobietki ;) Nie wiem jak Wy, ale ja już w pełni przestawiłam się na okres jesienny ;) Patrząc na spadające liście, szaro-burą pogodę i tuląc się w ciepły sweter trudno mi jest przypomnieć sobie jak to było jeszcze miesiąc temu ;) Ja osobiście uwielbiam jesień. Dlatego też nadszedł czas na pokazanie Wam lakierów, które podczas tych miesięcy zagoszczą najczęściej na moich pazurkach. Do nich należą:


Od lewej: Miss Selene nr 208, 198 i 204


Od lewej: Safari nr 331, Revlon- 471 Fashionista, OPI- You don't know Jacques, Avon- Red wine


Od lewej: Golden rose nr 266, 212 i 127


Od lewej: Golden Rose nr 06, Essence- 134 stuck on you, Sensique nr 137

Mam nadzieję, że lakiery choć trochę wpadły w wasze jesienne gusta. Na blogu nie długo zobaczycie lakier z Avonu i z OPI :) a Wy jakie kolorki najczęściej nosicie jesienią?








2 komentarze:

  1. Super, stawiam na podobne kolory i jeszcze spodobał mi się morelowy GR<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Go też pewnie pokażę, ale póki co nie mogę się do niego przekonać, więc to może trochę potrwać ;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...