środa, 12 września 2012

Nowa lakier Essence- nr 118 Little miss sunrise

nr 118 Little miss sunrise
Pojemność: 8ml
Cena: ok 7zł

Hej dziewczyny :) Dzisiaj pochwalę się moją zdobyczą. Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam, gdy zobaczyłam te lakiery na półce w Douglasie. Postawiłam na nr 118. Jest to kolor typowo musztardowy, moim zdaniem na okres jesieni dobrze się sprawdzi. Byłam ciekawa czy oprócz tego, że zmienili buteleczkę, pojemność i cenę- cokolwiek się polepszyło. Co pierwsze rzuca się w oczy to nieco mniej gęsta konsystencja w porównaniu do poprzedniej serii. Bardzo usatysfakcjonował mnie również czas wysychania. Standardowo dwie warstwy. Niestety u mnie wytrzymał tylko 2 dni, ale miałam intensywny tydzień, więc na pewno go jeszcze sprawdzę dokładniej ! :) Macie już jakieś kolorki?




2 komentarze:

  1. Jeszcze nie kupiłam żadnego nowego lakieru Essence, ten wygląda całkiem ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem ładnie, jednak nie do końca dobrze się czuję z takim kolorkiem ;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...