środa, 5 września 2012

Piękne złoto z Golden Rose (lakier nr 127)

Firma: Golden Rose
Kolor: nr 127
Cena: ok 6-7zł
Pojemność:  11ml
Seria: Care + Strong

Jestem z moich ulubieńców. Długo szukałam złotego lakieru, który wyglądałby elegancko, ciekawie i nie był zbyt żółty. Znalazłam mój ideał na stoisku Golden Rose. Jego największym plusem jest czas trzymania się na paznokciach. Uwaga! Trzymał się calutki tydzień ! Potem zmyłam go ze względu na to, że miałam ochotę na coś innego. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, które dość szybko wysychają. Jeżeli chodzi o ten lakier to jestem jak najbardziej na tak ! :) Tanio i dobrze.



4 komentarze:

  1. lubię takie kolory na jesień :) a ona już tuż tuż
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jesień i również kojarzy mi się ze świętami, więc chyba wiem co będę nosić w grudniu ;D

      Usuń
  2. Ale złotko:) Idealne na nadchodzącą porę roku:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...