piątek, 7 września 2012

Żel pod prysznic o zapachu karamboli- Nivea

Pojemność: 250ml
Cena: ok 7 zł
zapach karamboli

Dzisiaj nieco o żelu, który z całą pewnością będzie mi się zawsze kojarzył z wakacjami. Produkt ma bardzo orzeźwiający i przyjemny zapach. Nawet nie wiedziałam, że karambola tak pachnie :) Żel ma kremową konsystencję, nie za gęstą. Korzystam z niego od półtorej miesiąca i nadal nie zużyłam, więc jestem zaskoczona jego wydajnością. Możecie go kupić teraz na przecenach w różnych drogeriach. Z pewnością za rok, znowu do niego wrócę :)

2 komentarze:

  1. Używałam :D bardzo lubię te żele z nivea :) od 2 lat stosuję na przemian różne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też sporo wypróbowałam, ale nadal poszukuje ulubieńca ;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...