niedziela, 9 września 2012

Ziaja- krem BIO aloesowy

Ziaja krem BIO aloesowy
Cena: ok 5zł
Pojemność: 50ml

Długo szukałam czegoś co nie podrażni mojej skóry i będzie w miarę tanie. Po każdym kremie miałam podrażnioną i szczypiącą twarz. Gdy zobaczyłam na półce w sklepie ten krem, to pomyślałam, że może pora wypróbować czegoś z firmy, którą bardzo sobie cenię. Wzięłam oczywiście wersje do skóry suchej i wrażliwej. Muszę Wam powiedzieć, że jestem oczarowana tym kremem. Używam go od ok 3 miesięcy i jeszcze mi się nie skończył co jest wielkim plusem. Co najważniejsze delikatnie pielęgnuje i długotrwale nawilża. Jestem bardzo zadowolona i sprawdza się tu myśl, że produkty tanie mogą byś o wiele lepsze od tych z wyższych półek :) Z pewnością wypróbuje jeszcze inne kremy do twarzy z Ziaji i powiem Wam, który jest najlepszy :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...