poniedziałek, 22 października 2012

Delia, Onyx- żel/korektor do brwi


Cena: 17-18zł
Pojemność: 9ml
Dostępność: Rossmann, inne drogerie

Powiem Wam, że słyszałam tyle pochlebnych opinii na temat tego kosmetyku, że musiałam sama go sprawdzić.Niestety dla mnie to jest totalny bubel :( Kompletnie się nie sprawdził. Kosmetyk jest dość delikatny i nie do końca daje sobie radę z moimi brwiami. Gdy już je ułożę to efekt utrzymuje się tylko z 5 godzin- to dla mnie zdecydowanie za krótko i to największy minus. Żel faktycznie nabłyszcza brwi i wyglądają one zdrowo. Nie potrafię stwierdzić czy przyciemna-  bo z natury mam bardzo ciemne brwi.
Dla mnie kosmetyk okazał się klapą i na pewno do niego nie powrócę  :(




9 komentarzy:

  1. mam go... właśnie jestem w fazie testów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Ale drogo go wycenili w Rossmannie ja w zwykłej drogerii widziałam za mniej niż 10zł;|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam bardzo zdziwiona gdy zobaczyłam cene :(

      Usuń
  3. faktycznie cena dość wysoka, zastanawiałam się nad tym produktem ale jakoś nie trafił do moich rąk, choć może kiedyś go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować gdy będzie na promocji kiedyś :)

      Usuń
  4. Zużyłam jedno opakowanie i nawet go polubiłam, ale chyba niewystarczająco, bo jakoś nie mogę się zdecydować na ponowny zakup.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam to paskudztwo, niestety...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...