czwartek, 18 października 2012

Essence- CLASS OF 2013 mam i ja ! :)


Hej kobietki :) Dzisiaj pokazuję Wam moje zdobycze z limitowanki Essence- Class of 2013 ;) Nie jest tego dużo, bo też limitowanka nie powala na kolana.

 Urocze gumki do włosów, którym nie mogłam odmówić-01 campus fellows

 Lip tint 01 alpha better gamma - mój ulubieniec :) Jestem nim zachwycona.


 Cienie do powiek w kredce: 02 school`s out forever i 03 blues of being cool.


 Lakiery: 04 alpha better gamma.

 02 school`s out forever

Kosmetyczka (nie dla mnie :)) 01 old-school bag

10 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę tą limitowankę
    błyszczyk i ten pierwszy lakier mają ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limitowanka chyba nie wyszła jeszcze w Polsce ;( kolorki są piękne, ciekawe jak lakier będzie wyglądał na paznokciach :)

      Usuń
  2. z tej limitowanki kusił mnie tylko róż....a teraz sama nie wiem lakier jest ładny i ta jasna kredka śliczna .....oj niedobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusi róż z limitowanki "home sweet home", muszę go mieć :) Ta jasna kredka jest przepiękna, nie rozstaje się z nią ;D

      Usuń
  3. ja czekam na limitowanke ze Zmierzchu ktora ma niedlugo sie pojawic :)

    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Już je nosiłam i własnie parę osób zwróciło na to uwagę :)

      Usuń
  5. ten różowy lakier jest przepiekny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę nim wreszcie pomalować paznokcie i sprawdzić czy nie jest za cukierkowy ;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...