niedziela, 7 października 2012

Essence- zmywacz truskawką i passiflorą

Cena: 5,49zł
Pojemność: 150ml
Dostępność: Douglas
Ważność: 3 lata

Plusy:
-bardzo dobrze zmywa lakiery, o wiele szybciej od zmywaczy, które dotychczas używałam
-pozostawia słodki zapach, który długo się utrzymuje
-nie odbarwia płytki
-ładne opakowanie
-bez acetonu

Minusy:
-nie ma żadnego zabezpieczenia, więc często za duża ilość produktu wylewa się na wacik ;/
-jak dla mnie ma za bardzo chemiczny truskawkowy zapach
-mała wydajność

Podsumowując na pewno nie kupię tego zmywacza ponownie. Kompletnie nie podoba mi się zapach, choć z chęcią skusiłabym się na wersje z kokosem bo wydaję mi się, że taka jeszcze jest. :)



4 komentarze:

  1. Przypuszczam, że skusiłby mnie zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ten zmywacz, ale w wersji właśnie kokos-papaja !
    Jestem z niego bardzo zadowolona ;)
    Kupiłam w promocji w Douglasie za 4,50 zł i to jest obecnie mój ulubiony zmywacz, który radzi sobie nawet z lakierami w intensywnych kolorach oraz z tymi brokatowymi!

    Polecam wszystkim spróbowanie go :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...