sobota, 20 października 2012

Garnier- tonik witaminowy do skóry wrażliwej


Cena: ok 12zł
Pojemność: 200ml
Dostępność: większość drogerii

Plusy:
-dobrze zmywa resztki makijażu
-nie podrażnia
-niska cena
-nie wysusza, wręcz mam wrażenie, że odrobinę nawilża
-bardzo wydajny- mam go już bardzo długo, a dopiero zużyłam połowę buteleczki
-łagodzi delikatne podrażnienia
-pozostawia skórę miękką i orzeźwioną 

Minusy- nie zauważyłam takowych ;)

Jestem bardzo zadowolona z tego toniku. Chcę wypróbować jeszcze inne wersje- na pewno tą z różą. Polecam każdemu kto ma problemy z nadwrażliwą skórą- mi on pomógł. Używałyście go kiedyś? :))



4 komentarze:

  1. ja mam z ganriera tylko ze różowy i jest bardzo delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam nigdy,ale mysle, ze warto wyprobowac :d zapraszam do siebie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...