środa, 3 października 2012

OPI- You don't know Jacques (dużo zdjęć)

Cena: 35-50zł
Pojemność: 15ml
Dostępność: allegro, Douglas

Plusy:
-dobre krycie (2 warstwy)
-pięknie się błyszczy
-duża pojemność
-bardzo ładna buteleczka (ja niestety na to też zwracam uwagę)
-nazwa lakieru (jednak przyjemniej się go nosi wiedząc, że jakoś się nazywa ;D )
-z buteleczki ani trochę nie ścierają się napisy, co zdarza mi się na niektórych buteleczkach
-pędzelek (ani za szeroki, ani za cienki)

Minusy:
-cena (lakier dostałam w prezencie, sama bym go sobie raczej nie kupiła)
-mógłby szybciej wysychać
-wytrzymałość standardowa, gdzie normalnie nie uznałabym tego jako minus, jednak za tyle pieniędzy oczekiwałam jakiegoś "wow!" lub chociaż, żeby wytrzymał 6-7 dni

Podsumowując nie chce skreślać wszystkich lakierów OPI, jednak ten jest dla mnie zwykłym lakierem. Oczekiwałam albo trwałości albo krótkiego czasu wysychania. Nie doczekałam się. Myślę, że zdecydowałabym na lakier z OPI, gdyby faktycznie któryś kolor strasznie by mi się spodobał (no i oczywiście nie zapłaciłabym 50zł tylko szukała taniej). Nie rozumiem tego szału na te lakiery. Urzekła mnie jedynie nazwa i buteleczka, wnętrze niekoniecznie ;) Jednak nie przeczę, że jeżeli ktoś ma jakieś zbędne lakiery z OPI to chętnie przetestuje czy faktycznie nie jest to nic ciekawego, czy też takie wrażenie wywarła na mnie tylko ta buteleczka ;)









2 komentarze:

  1. Ładny, chociaż w przypadku lakierów kosztujących tyle co OPI szkoda mi "zwykły" krem kupować, właśnie z takich powodów jakie w minusach wypisałaś ;) No może poza noszeniem przez 6-7 dni XD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...