niedziela, 28 października 2012

Wellness&Beauty- sole do kąpieli :)


Cena: 2-3 zł
Pojemność: 80g
Dostępność: Rossmann

Plusy:
-piękne zapachy :) szczególnie urzekła mnie wersja z makiem i kwiatem pomarańczy- cudo
-tanie- w Rossmannie była promocja na te saszetki i kosztowały poniżej 2 zł
-starczają na dwie kąpiele (nie wsypywałam całych saszetek, żeby zapach nie był za mocny)
-relaksują- kąpiel z nimi to była czysta przyjemność

Minusy:
-nie zauważyłam :)

Te saszetki bardzo przyjemnie urozmaiciły mi kąpiel i zrelaksowały. Chyba zostanę ich wielką fanką :) Koniecznie muszę kupić pozostałe wersje zapachowe. Jak za 2 zł- warto wypróbować :)







7 komentarzy:

  1. lubię te sole za to, że są w saszetkach - można kupić kilka różnych zapachów i używać na przemian - na pewno się nie znudzą ;) nie wyobrażam sobie zużywać całego wielkiego słoja jednej soli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :) No chyba, że znajdzie się naprawdę cudowny zapach ;D

      Usuń
  2. Często będąc w rosmmanie przechodzę koło nich i nigdy ze sobą nie zabieram ;D czas wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy nie zwracałam na nie uwagi, ale ostatnio na promocji je wzięłam i nie żałuje ;D

      Usuń
  3. Chyba sobie sprawię, co prawda na studenckim mieszkaniu mam prysznic, ale na wszystkich świętych będę w domu, hmmm :> A mają jakieś właściwości pielęgnacyjne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu producent coś pisze o "pielęgnującym doznaniu". Osobiście nie zauważyłam żadnego nagłego polepszenia kondycji skóry, ale też nie przesusza i umila kąpiel :)

      Usuń
  4. jak tak sobie czytam o solach do kąpieli to bardzo żałuję że nie mam wanny i nie mogę ich wypróbować ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...