piątek, 12 października 2012

Zużycia :)


Dzisiaj moje małe zużycia. Wykańczanie kosmetyków idzie mi bardzo wolno dlatego rzadko widzicie na moim blogu takie notki. Przy okazji pokaże Wam czym obecnie zastąpiłam moje puste opakowania ;)


Avon natural (granat, mango)- Zapach miał bardzo ładny, jednak nie pozostawał długo na skórze. Denerwował mnie tłusty film jaki pozostawiał na długo. Nie spodobał mi się.
Farmona tutti frutti (melon,arbuz)- Bardzo wydajny, ma zielonkawe zabarwienie. Ma bardzo intensywny zapach co na początku było dla mnie plusem, a potem już nie mogłam się doczekać kiedy dokończę to masło. Chyba zrobię o nim osobny post :)

Zastąpiłam:
Dairy fun balsam czekoladowy- mój jesienny ulubieniec, z czystą przyjemnością go używam. Osobna notka- KLIK


Nivea, żel pod prysznic (karambola)- Idealny na wakacje, orzeźwiający, przyjemna konsystencja. Jestem wielką fanką żeli z Nivei ;) Osobna notka- KLIK

Zastąpiłam:
Nivea, żel pod prysznic (lilia wodna)- Urzekły mnie te piękne drobinki :) Ta wersja zgarnia dużo pochlebnych opinii.


Ziaja, krem BIO aloesowy- Jestem nim zachwycona i jeżeli wersja z nagietkiem się nie sprawdzi to na pewno do niego powrócę. Nie podrażnia, nawilża i jest tani. Osobna notka- KLIK

Zastąpiłam:
Ziaja, krem nagietkowy- Póki co nic jeszcze nie chcę o nim mówić, faza testów ;D


Miss Selene nr 110- dopiero pojawi się z nim notka.
Wibo nr 253 - przez długi okres czasy był moim ulubionym lakierem. Notka- KLIK
Miss Selene nr 141 - będzie jego debiut niedługo.
Essence nr 53- wszystkim dobrze znany i lubiany :) Notka- KLIK
Essence nr 71- mój ulubieniec, mam drugą buteleczkę w zapasie. Bardzo żałuję, że je wycofali :( notka- KLIK

Zastąpiłam:
Mam cały arsenał lakierów, więc póki co mam kolory zastępcze ;D

4 komentarze:

  1. Już samo opakowanie tego musu mnie zachęca, musiał obłędnie pachnieć :) Ładne denko, powodzenia w kolejnych zużyciach :) Pozdrawiam, bardzo ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania mają urocze :) Dziękuję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...