wtorek, 27 listopada 2012

Alterra- olejek limetka&oliwka


Cena: 12 zł
Pojemność: 100ml
Dostępność: Rossmann

Plusy:
-piękny, choć intensywny zapach 
-dobrze spisuje się do olejowania włosów
-dobrze spisywał się również na ciele- skóra pozostawała nawilżona
-nie brudzi pościeli

Minusy:
-mała wydajność
-szklane opakowanie
-po pewnym czasie zapach może się znudzić
-często jest wyprzedany

Głównie używałam tego produktu do olejowania włosów, gdzie sprawdzał się idealnie. Włosy były miękkie, puszyste, a końcówki mniej się rozdwajały. Bardzo jestem z niego zadowolona i będę do niego powracać. Jest to dość popularny olejek, miałyście go? :) 




12 komentarzy:

  1. Miałam go i bardzo lubiłam. Niestety nie ma go już w moim Rossmannie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieje, że szybko powrócą :)

      Usuń
  2. Chcieć mieć! Tego akurat nie mogłam nigdzie trafić. Teraz olejki zniknęły i trzeba cierpliwie czekać aż wrócą w nowych ubrankach :) Wtedy go dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jaka będzie ich nowa szata graficzna i coś czuję, że wtedy wszyscy się na nie rzucą ;D

      Usuń
  3. nie miałam i myśle że nie kupie;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go używałam do olejowania włosów, ale nie dawał takich efektów jakich oczekiwałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dobrze się sprawdził do olejowania- choć jakiś wygórowanych oczekiwań nie miałam :)

      Usuń
  5. Muszę go poszukać u siebie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz możesz mieć z tym problem, bo zmieniają szatę graficzną :)

      Usuń
  6. Mam go od dłuższej chwili. żywałam do słowów, do skóry, a głównie do maseczek. I nie chce się skończyć. Bardzo wydajny.
    Tylko zapach jak dla mnie jest zbyt intensywny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym zapachem to racja- choć mi on nie przeszkadza :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...