piątek, 9 listopada 2012

Essence- baza/ korektor I love stage

 Pojemność: 10ml
Cena: ok 10-15zł
Dostępność: szafy Essence

Dzisiaj parę słów o produkcie, który wreszcie udało mi się zużyć do końca. Produkt jest bardzo wydajny starczył mi na naprawdę długi czas. Może być używany jako korektor i baza pod ciebie. Jako baza pod cienie sprawuję się bardzo dobrze. Ma lekkie krycie, więc wyrównuję kolor powieki. Cienie na niej długo się trzymały i miały troszkę mocniejszy kolor.Jako korektor nie był za najlepszy. Jego słabe krycie mi nie wystarczało. Często musiałam nakładać 2 warstwy by zakrył mi przebarwienia. 
Podsumowując jest to godny polecenie produkt, jednak używałabym go tylko jak bazę pod cienie- bo w tej roli sprawdza się dobrze :) Za taką cenę, aż żal nie wypróbować.




4 komentarze:

  1. Nie jestem zadowolona z tego produktu- jest ciężki, zapycha i ciemnieje na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście nie ciemniał i byłam z niego w miarę zadowolona :)

      Usuń
  2. ja się boję takiej konsystencji bazy. chyba nie na moją cerę... potrzebuję czegoś bardziej suchego, dlatego lecę w kremowe kosmetyki. ale! gdyby nie to, pewnie bym się skusiła, bo cena naprawdę fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja mi akurat odpowiadała i aplikacja :) ale wiadomo, że każdy woli co innego.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...