niedziela, 25 listopada 2012

Essence- Edward's Love (breaking dawn part 2)


Cena: ok 9zł
Pojemność: 10ml
Dostępność: Natura

Hej kobietki :) Dzisiaj na szybko pokazuję Wam lakier z limitowanki Essence, która obecnie jest w Naturach. Wielką fanką Belli&Edwarda nie jestem jednak mam sentyment do tej sagi. Musiałam coś kupić i na obecną chwilę, żałuję że nie wzięłam jeszcze jednego lakieru :( Edward's love, kryje po dwóch warstwach i pięknie się prezentuje. Macie go w swojej kolekcji? :)





PS Zmieniłam również wystrój bloga na bardziej zimowy- mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)

18 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, lubię takie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj wspaniały ;) Też muszę sobie coś kupić takiego ciemniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny - bardzo lubię takie lakiery z drobinkami

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten lakier, bardzo ciekawy. Bardzo fajny blog, obserwuję i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mni ostatnio kusza wszelkie czernie z dodatkami, musze sie za takimi rozejrzec, teraz mam taki z Golden rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja posiadam takowe dwie: tą i właśnie z Golden Rose :)

      Usuń
  6. Bardzo elegancki lakierek, Wystrój bloga także nie pozostawia niczego do zarzucenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny! szkoda że nie zwróciłam uwagi na tą limitowankę kiedy byłam w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda Ci się znaleźć jeszcze w koszyczkach z resztkami :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...