czwartek, 1 listopada 2012

LE Essence- Fantasia


Dzisiaj zdjęcia nowej limitowanki Essence, która ma się pojawić (nie wiadomo czy u nas). Moim zdaniem nie ma w niej nic wartego uwagi :(


ROZŚWIETLACZ

01 elf yourself


METALICZNE EYELINERY:

01 not ivory but ebony i 02 elves like lilac


 CIENIE:


01 elves like lilac, 02 not ivory but ebony i 03 have you seen my unicorn?


 LIP LACQUER:
01 queen of my cloud castle i 02 take a ride on pegasus


 EYE JEWELS:
01 sparkling like a fairy


LAKIERY:

01 elves like lilac, 02 queen of my cloud castle, 03 take a ride on pegasus I 04 have you seen my unicorn?


10 komentarzy:

  1. achh piękności :-)
    nie obraziłabym sie gdyby ta limitka pojawiła się w Polsce
    przygarnęłabym 2 cienie (oprócz fioletu) i 3 lakiery (oprócz fioletu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam swatche lakierów i nie są za ciekawe :(

      Usuń
  2. tylko rozświetlacz mnie zaciekawił ale jako że kupiłam tez z LE Wild Craft więc na razie nie potrzebuje innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja się na niego nie załapałam :(

      Usuń
  3. Mnie też nic nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, ten fioletowy lakier - prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlacz jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak będzie wyglądał w rzeczywistości;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...