piątek, 23 listopada 2012

TAG: Liebster Blog :)


Dzisiaj odpowiem na pytania :) Zostałam otagowana przez Saritę (KLIK) oraz Kakasieke (KLIK). Bardzo za to dziękuję- czuje się wyróżniona ;D O co w tym wszystkim chodzi?

Nominacja do Liebster Blog jest przyznawana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.

Pytania od Sarity:
1. Dlaczego założyłaś bloga?
Założyłam bloga będąc natchniona Waszymi blogami :) Nie miałam z kim dzielić się swoimi doświadczeniami kosmetycznymi, wiec pomyślałam: dlaczego nie? Teraz wiem, że to była udana decyzja.

2.Lubisz gotować?
Lubię, jednak nie jestem maniaczką gotowania (niestety) i nie mam czasu na nowe potrawy :)

3. Ile czasu potrzebujesz żeby się przygotować do wyjścia rano?
Godzinka na wszystkie czynności mi wystarcza :) 

4. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie wybrałabyś przeszłość czy przyszłość?
Cofnąć w przyszłość? ;D Gdybym mogła podróżować w czasie to z czystej ciekawości wybrałabym przyszłość- 2200? :)

5. Słuchasz tylko określonych gatunków muzycznych czy jesteś otwarta na wszystkie?
Raczej jestem otwarta na wszystkie gatunki, mój telefon obfituje w skrajności ;D Sama się sobie dziwie, że mam tak różnorodny gust muzyczny.

6. Książka czy film?
Trudne pytanie ! Uwielbiam i to i to. Gdybym miała wybierać to chyba sięgnęłabym po książkę :)

7. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Nie mam jednego. Uwielbiam śliwkowy, granatowy, szary, czarny i biały :)

8. Kluby czy domówki?
Zdecydowanie domówki w znanym mi towarzystwie. W klubach nie czuje się dobrze. Zdecydowanie wole bardziej kameralne imprezy :)

9. Masz jakieś zwierzę?
Mam kotkę- którą uwielbiam i psa :)

10. Uprawiasz jakiś sport?
Okazyjnie chodzę na treningi siatkówki- jednak nie jestem systematyczna. Chciałabym czymś się zająć :)

11. Jaki był najfajniejszy prezent, który dostałaś?
Uwielbiam wszystkie prezenty zrobione własnoręcznie :) Jednym z ulubionych jest bukiet kwiatów zrobiony własnoręcznie z moich ulubionych czekoladek.

Pytania od Kakasieki:

1. Jaki jest Twój ulubiony sport zimowy?
Uwielbiam jeździć na łyżwach :)

2. Maska czy odżywka do włosów?
Ostatnio preferuje maski, choć odżywki też lubię. 

3. Jaki jest Twój znak zodiaku?
Bliźnięta :)

4. Dlaczego wybrałaś taką, a nie inną tematykę swojego bloga?
Kosmetyki to coś co mnie interesuje. Chcę się dzielić moimi spostrzeżeniami. Miałam też bloga o książkach jednak nie wyrabiałam się z pisaniem postów.

5. Czy znajomi wiedzą że masz bloga?
Nie. Wie tylko rodzina i mój chłopak. Choć pewnie kiedyś się dowiedzą :)

6. Jakie wykończenie na paznokciach najbardziej lubisz?
KREMOWE ! Oj taak, to coś co tygryski lubią najbardziej ;D

7. Gdybyś mogła na bezludną wyspę zabrać jedną książkę, jaka by to była?
Pewnie jakąś książkę o przetrwaniu w dziczy ;)

8. Jakie lubisz smaki?
Słodkie, słone. Przesłodzone herbaty, ciasta, ciasteczka- pyszota :)

9. Jaki jest Twój ulubiony napój?
Biedronkowa herbata cytrynowa :) 

10. Gdybyś mogła zamienić się ciałami z gwiazdą, kim chciałabyś być?
Rachel Weisz- dla mnie ideał kobiecości i aktorstwa :)

11. W jakiej epoce i dlaczego chciałabyś żyć?
Zdecydowanie średniowiecze- chciałabym zobaczyć jak się żyło, jacy byli ludzie, co dla nich było najważniejsze :)

Dziękuję za wszystkie pytania, oto 11 moich:
1. Najpiękniejsze miasto według Ciebie to.. ?
2. Koty czy psy?
3. Najdroższy kosmetyk jaki posiadasz to..?
4. Jedno z Twoich marzeń brzmi?
5. Jaki kosmetyk chciałabyś mieć?
6. Lato, czy zima?
7. Ulubiony film?
8. Ulubiona potrawa z włoskiej kuchni?
9. Co byś chciała w sobie zmienić?
10. Co robisz w wolnym czasie, oprócz zajmowania się blogiem?
11. Ulubiony smakołyk to..?

Taguje wszystkich, którzy jeszcze nie odpowiedzieli a mają ochotę :)


4 komentarze:

  1. Dla mnie też najpiękniejsze prezenty, to te wykonane samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. lolololo :D ale fail z tym 4 pytaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ;D nie przejmuj się, mi się ono spodobało ;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...