piątek, 2 listopada 2012

Zakupy/łupy października :)


Hej dziewczyny :) Jak widzicie w tym miesiącu trochę kosmetyków mi przybyło. Sporo kolorówki przybyło mi z limitowanek Essence, do których mam słabość :( Miesiąc październik zdecydowanie był moim miesiącem relaksujących kąpieli :)


Avon-szampon z olejkiem arganowym
Babydream- szampon dla dzieci 
Isana- krem do rąk z limitowanej edycji
Isana- dezodorant
Balea- balsam do ciała (mam jeszczę drugie opakowanie, ale to raczej z myślą o Was)
Ziaja- płyn do demakijażu


Wellness&Beauty- sól do kąpieli kwiat pomarańczy&mak, kakao&jojoba
Dairy fun- sól do kąpieli mleko&miód, carmel&jabłka


Perfecta- maseczka słodkie migdały&miód, kwiat pomarańczy&sok aloesowy


Essence- limitowanka Wild craft- 3 lakiery, 2 cienie, pomadka
Essence- limitowanka Class of 2013- 2 cienie w kredce, lip tint, 2 lakiery

Jak widzicie sporo tego jak na mnie :) a Wy kupiłyście coś ciekawego??

13 komentarzy:

  1. mmm, moge sobie tyko wyobrazic jak pachnie balsam z baleii :)
    ja osobiscie jestem zadowolona z szamponu baby dream :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go jeszcze nie używałam ;D Balsam pachnie cudownie :)

      Usuń
  2. balsam z Balea przepięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak zazdraszczam limitowanki Class of 2013:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zdobędę coś więcej to się podzielę ;D

      Usuń
  4. fajne zakupy, całkiem spore :-)
    achhh limitka Class of 2013 wzdycham do nie z rozmarzeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo całkiem spore niestety :( mój portfel nie jest zachwycony ;D

      Usuń
  5. no sporo tego przybyło ;) mam u siebie podobny post, ale tylko z kolorowką. Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę zdobyczy z Class of 2013!

    OdpowiedzUsuń
  7. niezłe zakupy;) zazdroszczę kredek z Essence;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...