wtorek, 25 grudnia 2012

Co znalazłam pod choinką? :) + rozdanie u Dimipedii


Hej kobietki :) Jak Wam mija świąteczny czas? Ja już zdążyłam objeść się za wszystkie czasy i wolę przez najbliższy czas unikać wchodzenia na wagę :) Postanowiłam pokazać Wam część prezentów, które otrzymałam i z których bardzo się cieszę :) 



Baza z Kobo, którą już drugi rok z rzędu dostałam  :) Ostatnio marudziłam mojemu facetowi na brak bazy pod cienie, więc jak widać mężczyźni tylko udają, że nie rozumieją naszych kosmetycznych wywodów :) W nowej wersji jest zabezpieczające sreberko, dzięki któremu wiemy, że nasza baza nie była wymacana- wielki plus :))

Cienie do powiek z Avonu - denim blues. Mam jeszcze starą paletkę z Avonu gdzie cienie mają powalającą pigmentacje :) Niestety w przypadku tej póki co jest gorzej, ale to tylko pierwsze wrażenie :)



Moja kochana siostra wie co lubię czytać, więc jestem szczęśliwą posiadaczką kolejnej książki Camilli. Niestety powieść już przeczytałam dzisiaj rano i takim sposobem nie zostawiłam sobie tej przyjemności na inny okres.

Pędzel do różu z Ecotools już od dawna mi się marzył i mam go w swoich szponach :) Mięciusi, duży i wygodny :) 


Kto nie lubi lub nie zna filmików o kocie Simona? Każda zwolenniczka kotów na pewno coś słyszała na ten temat. Uwielbiam duże kalendarze, które można powiesić na ścianie i zapisywać ważniejsze sprawy :)


To chyba było jedno z większych zaskoczeń. Ten prezent uświadomił mnie w tym, że jednak mój facet czasem zagląda do mojego bloga :)) Oczywiście pojawi się recenzja.


Kolejna książka, której jestem bardzo ciekawa. Bardzo zżyłam się z Harrym Potterem i jego przygodami. Choć nie na tyle by przeczytać każdą część to na tyle by czuć smutek z powodu ostatniej części :) Jestem ciekawa jak Rowling radzi sobie z kryminałami :)

Mniam ! Czasy mojego dzieciństwa kiedy to wszyscy rzucali się na te gwiazdki :) 


Prócz tego pragnę Was zaprosić na wielkie rozdanie u Dimipedii :) Do wygrania są na prawdę przydatne kosmetyki, na których widok aż ślinka cieknie :) (KLIK na obrazek)

A wy co dostałyście? :)

16 komentarzy:

  1. miała tą bazę pod cienie i byłam z niej zadowolona ładnie wydobywa kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już ją miałam i również byłam z niej zadowolona :)

      Usuń
  2. świetne prezenty :) to straszne, ale najbardziej zazdroszczę magis stars! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się, bo to one sprawiły mi niesamowitą radość :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jest świetny, a do tego bardzo mi się przyda :)

      Usuń
  4. Super prezenty! Zapraszam do mnie i pozdrawiam:)) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam książkę J.K.Rowling:) Ale sama sobie ją sprezentowałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po przeczytaniu koniecznie napisz co o niej sądzisz ! :)

      Usuń
  6. Gwiazdki Milky Way zawsze kupuję w UK "na tony", uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ! Ja co najwyżej mogę je sobie zamówić na allegro ;D

      Usuń
  7. świetne prezenty, ale chyba najbardziej zazdroszczę ci czekoladowych gwiazdek! rety, ile lat o nich marzę i śnie :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są przepyszne ! :) Teraz jak już ani jednej nie zostało, to od nowa o nich marzę :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...