piątek, 21 grudnia 2012

Czekoladowo-miętowa kąpiel z Original Source


Cena: 10-12zł
Pojemność: 500ml
Dostępność: Rossmann

Plusy:
-zabójczy zapach. Jedliście kiedyś czekoladki after eight (które osobiście uwielbiam)? Ten płyn pachnie identycznie, czysta przyjemność !
-woda bardzo się pieni
-zapach przez pewien czas pozostaje na ciele
-wbrew  pozorom taka butla wystarcza na dość długo
-płyny te są często w promocji
-ładne opakowanie, dzięki któremu widzimy ile jeszcze produktu nam zostało

Minusy:
-nie jest do picia :(
-czasami miałam wrażenie, że lekko wysuszał moją skórę

Podsumowując płyn ten jest moim odkryciem tego roku :D Ma obłędny zapach i będę do niego powracać z wielką chęcią. Polecam każdemu kto uwielbia relaksujące kąpiele. Mam nadzieję, że wypuszczą więcej wersji zapachowych.

PS Obecnie testuje wersje malina&wanilia, a Wy ?



22 komentarze:

  1. nie przepadam za zapachem czekolady w kosmetykach - przytłacza mnie
    ale bardzo lubię ich zapachy żeli pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubie zimą lekko przytłaczające zapachy :)

      Usuń
  2. Żele z OS są moje ulubione , płynu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja żeli jeszcze nie używałam :D

      Usuń
  3. Widziałam ten produkt w drogerii i go nie wzięłam! teraz wiem, że muszę go mieć! :)
    z przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie go kup, tym bardziej, że często jest na promocjach :)

      Usuń
  4. Nie lubię połączenia mięty i czekolady ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj szkoda, ale są jeszcze inne wersje :)

      Usuń
  5. mam ten sam płyn do kąpieli i zakochałam się w nim!
    do minusów dodałabym..."za szybko się kończy" albo "zbyt małe opakowanie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten zapach mi nie przypadł do gustu. ale malinowy żel OS jak najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie testuje, ale płyn do kąpieli :)

      Usuń
  7. Uwielbiam OS za ich boskie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbuj też żele pod prysznic z oryginal source :) Wszystkie obłędnie pachną, zapach długo się utrzymuję i (przynajmniej u mnie) nie wysuszają skóry :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. http://www.dooominica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Otagowałam Cię TAGIEM : gotowa na święta! Więcej informacji u mnie :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie :) Polecasz któryś?

      Usuń
  11. Żele pod prysznic tej firmy też są super! Polecam Chocolate&Orange ;) I Truskaweczkę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusisz :D Na pewno wypróbuje, a te zimowe wersje miałaś? :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...