czwartek, 13 grudnia 2012

Moja świąteczna wishlista :)


Dzisiaj trochę sobie pomarzę o tym co byłoby fajnie dostać po choinką :) 

Zestaw świątecznych lakierów China Glaze chodzi mi po głowie już dłuższy czas. Nie mam jeszcze żadnego lakieru z tej firmy i bardzo tego żałuję. Nie przeczę, że może sama sprawie sobie ten prezent :) 


Lakier Orly- Pure porcelain. Jestem w nim zakochana. Patrzę na jego swatche w Internecie i nie mogę odkleić oczu. Piękny, na każdą okazję.. tylko ta cena :)


Wszystkich dopadło świeczkowe szaleństwo, mnie również ! Chciałabym wypróbować Yankee Candle i sprawdzić czy te zapachy są warte swojej, nie oszukujmy się, sporej ceny. Najbardziej interesują mnie świąteczne zapachy :)


Jestem wielką fanką kryminałów Camilli Lackberg i gdy dowiedziałam się, że wydaje kolejną powieść na święta byłam wniebowzięta. Tą książkę muszę mieć i na pewno będę mieć ! ;D 

Pędzel z Ecotools do różu. Mam swój jeden z Essence, niestety jego włosie nie jest tak milusie jak w przypadku tego pędzla. Jego cena to ok 30zł niestety, ale myślę że warto bo będzie mi służył przez długie lata :)


Róż z limitowanki Essence Home sweet home. Strasznie podoba mi się jego wzór i delikatny kolor. Widziałam go na allegro, niestety jak wiadomo biorą sobie za niego sporo pieniędzy. Żałuję, że nie mam żadnej rodziny, znajomych w Niemczech :(


Krem z BB z Yyes Rocher. Niestety na rynku większość kremów ma za ciemną gamę kolorystyczną, więc nie wyglądam w nich za ciekawie. Słyszałam, że Yyes Rocher ma jasne odcienie, więc kiedyś pojawi się w mojej kosmetyczce :)

Milusi, zimowy, ciepły sweter. Mój musthave zimy, jako że jestem strasznym zmarzluchem. Widziałyście gdzieś ciekawe swetry? :) Najlepiej w świąteczne wzory.


Bronzer z Joko, którego niestety prawdopodobnie już nie dostane. Liczę na jakiś cud, tak jak w przypadku rozświetlacza z Essence, którego udało mi się nabyć :)

Paleta Sleek Darks. Jestem totalną sleekomaniaczką. Strasznie podoba mi się ta paletka i bad girl. Przepięknie kolory i cena całkiem korzystna :)


Widzice to cudo? Już od miesiąca chodzę po sklepach i szukam podobnych, niestety bez skutku. Podobają mi się również rajstopy/legginy grube z warkoczami. Moim zdaniem dziewczyny wyglądają w nich przeuroczo :)


16 komentarzy:

  1. Ten lakier Orly jest śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że nie tylko mi się podoba ;D

      Usuń
  2. też mi się marzy paletka Sleek ale raczej Monaco albo coś w tym guście kolorystycznym :-)
    książki Lackberg pochłaniam migiem - bardzo je lubię ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaka jest Twoja ulubiona część? :)

      Usuń
  3. Świeczki i pędzel nie pogardziłabym;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takie rajstopy zamówiłam na allegro ostatnio. Są też w sklepach Marlin czy jakoś tak się nazywa, ale kosztują 50zł, dla mnie trochę za dużo jak na rajstopy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym wdzięczna gdybyś podała sprzedawcę ;D

      Usuń
  5. Ale fajna lista też muszę sobie taką zrobić :) Lakier Orly genialny też chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczki prezentują się atrakcyjnie, też bym takie chciała dostać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słyszałam, że atrakcyjnie pachną! :D

      Usuń
  7. Też mi się marzą takie rajstopki i róż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjęłabym z chęcią wszystkie rzeczy z listy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...