niedziela, 23 grudnia 2012

Świąteczne pazurki- Choinka :)) + życzenia



Hej kobietki :) Święta już jutro, więc przygotowania idą pełną parą. Porządki, gotowanie, pakowanie prezentów tyle tego do zrobienia, że na nic nie mam czasu. Z chwilą dla siebie postanowiłam szybko zmalować coś na paznokciach co będzie mi towarzyszyć podczas jutrzejszego, radosnego dnia. Tak jak już Wam mówiłam- wybrałam choinkę i tak też zrobiłam :))




Prócz pokazania zdobienia pragnę Wam wszystkim złożyć najserdeczniejsza życzenia. Wielu udanych prezentów, pysznych potraw i szczególnie niezapomnianych chwil spędzonych z najbliższymi :) Żebyście wszystkie odpoczęły i nabrały energii na sylwestra :D Wesołych Świąt !


6 komentarzy:

  1. Piękny wzór.
    Wesołych Świąt! Pozdarawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna choinka :D
    I również wesołych życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne paznokcie. : ) Ja mam zamiar namalować reniferka, ale nie wiem czy mi wyjdzie.. :D
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki manicure:) Urocza choinka:) Spokojnych i Radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...