poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwestrowe paznokcie: Sensique- Fireworks + życzenia


Cena: 5,49zł
Pojemność: 7ml
Dostępność: Natura

U mnie sylwestra brokat na paznokciach musi być :) W tym roku stawiam na Sensique, lakier o nazwie Fireworks, który pięknie wygląda na paznokciach. Krycie zadowala mnie przy 2 warstwach, trzymać się będzie długo- jak to każdy lakier brokatowy. Niestety pozostawia chropowatą powierzchnię, którą można zakryć topcoatem :) Wielki plus? Szybciutko schnie, więc przy sylwestrowym braku czasu sprawdzi się idealnie! a Wy co będziecie miały na paznokciach? :)



Prócz pokazania Wam moich sylwestrowych paznokci, pragnę złożyć Wam najszczersze życzenia na 2013 rok. Dużo zdrowia- bo bez tego nie ma nic, szczęścia, radości, spełnienia swoich marzeń. By ten kolejny rok okazał się Waszym najlepszym, najbardziej zaskakującym (w pozytywach oczywiście) i takim, którego będziecie wspominać jeszcze przez długie lata :) No i udanego sylwestra oczywiście, w jak najlepszym gronie. Bawcie się dobrze! :* 


12 komentarzy:

  1. Ja My secret 148 mint , chciałam zrobić flagę Wielkiej Brytanii ale niestety nie wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniałaś mi, że muszę na wiosne kupić ten lakier ! :D Mi też co chwilę coś na paznokciach nie wychodzi i się wściekam :))

      Usuń
  2. śliczny lakier lubię te lakiery z tej firmy
    Wszystkiego najlepszego na nowy ROK i UDANEJ ZABAWY SYLWESTROWY:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda na paznokciach, ja mam z tej serii dwa kolorki ale jeszcze nigdy nie używałam ;p zmywanie pewnie tragiczne
    szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam baze peel off, więc zmywanie nie takie straszne :) Nawzajem !

      Usuń
  4. Ładnie się prezentują. : )

    Szczęśliwego Nowego Roku! ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ten brokat wygląda:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  6. mam z tej serii dwa lakiery i są świetne! żałuję, że nie kupiłam całej serii, chociaż na zdjęciach blogerek podobały mi się dużo mniej, więc zostałam tylko na mojej dwójeczce :) u mnie też brokat sylwestrowy :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal możesz je kupić :) a jakie masz kolorki?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...