poniedziałek, 17 grudnia 2012

Tutti Frutti- mus do ciała melon&arbuz


Cena: 10-15zł
Pojemność: 250ml
Dostępność: Rossmann, Natura

Ten mus do ciała zużyłam już w połowie września. Jednak nie wiem dlaczego miałam problem z dodaniem zdjęć (akurat tylko z tym kosmetykiem, przypadek?) i dopiero teraz udało mi się to naprawić. Używałam go latem i tak mi się teraz kojarzy :)

Plusy:
-ładny zapach, choć mi on się szybko znudził
-urocze opakowanie- te opisy "owocowej rozkoszy" ;)
-wydajny- tylko odrobina wystarczyła na całe ciało

Minusy:
-konsystencja- moim zdaniem tragiczna, taki "glut". Ni to mus, ni masło.
-pozostawiał film na ciele, który nie każdemu może odpowiadać

Powiem Wam szczerze, że nie wiem czy kosmetyk ponownie pojawi się wśród moich kosmetyków. Nie mogłam przeżyć tej konsystencji, która podczas lata, kiedy było na prawdę gorąco wcale nie pomagała :) Obecnie mam inne masło z tej serii, które wydaje mi się lepsze- ale o tym innym tazem :)






22 komentarze:

  1. Ja się tak napaliłam na tę wersję jak tylko ją zobaczyłam a Ty tu wcale do niego nie zachęcasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej mi konsystencja nie odpowiadała, ale jeżeli ona nie będzie Ci przeszkadzać to kup :)

      Usuń
  2. Produkty farmony mają świetne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowanie zdecydowanie przyciąga wzrok - takie letnie i radosne ... uwielbiam owocowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się w tym produkcie podobał jedynie zapach. To co się z nim działo na skórze i jak się go używało to była tragedia. Wielkie zakupowe 'nie'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też do niego nie powrócę :(

      Usuń
  5. Wszyscy zapominają że Aster i Natura się połączyły?

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ze zostawia film na ciele :( Bo zapach chyba jest kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem i tak warto za 10 zł wypróbować :)Zapach był piękny

      Usuń
  7. Lubię masła z tej serii, mnie ich konsystencja odpowiada. To na pewno pachnie wakacjami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zdecydowanie tak się kojarzy ! :)

      Usuń
  8. Miałam masełka od Farmony ale kiwi a drugi zapach to było rabutan i coś tam :P
    Byłam zadowolona, nie miałam filmu na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że jest taka wersja :D Muszę wypróbować :)

      Usuń
    2. Nie polecam, nie mogę znieść chemicznego zapachu! A konsystencja faktycznie jak masło i to wcale nie takie roztopione :P

      Usuń
    3. Widzę, że zdania są podzielone :D

      Usuń
  9. Zapach na pewno świetny. ; ) Szkoda tylko, że pozostawia ten film na ciele..

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie na Luksusowo świąteczne rozdanie ♥ 3 luksusowe kosmetyki moga być twoje ♥

    http://sandra-lip.blogspot.com/2012/11/luksusowe-rozdanie-sandii.html

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ja póki co mam masełko z bielendy i zdecydownie mi wystarczy:)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...