niedziela, 2 grudnia 2012

Zakupy/łupy listopada :)


Powiem Wam szczerze, że jak tak raz po raz się coś kupi to jest okej, ale potem jak się to wszystko zsumuje to już nie dowierzam, że aż tyle kupiłam. Biedny mój portfel- muszę w końcu ograniczyć mój lakieroholizm bo jak widzicie w ciągu miesiąca kupiłam AŻ 7 lakierów. Obiecuje poprawę! ;D (taa jasne)


Essence- krem do rąk Gingerbread Chai Latte
Essence- krem to rąk Apple Cinnamon Punch
Cztery pory roku- krem do rąk żurawina, miód, mleko- ulubieniec, do którego powracam co roku- KLIK
Avon- krem do stóp Jagody i wanilia


OPI- Skyffal 
Wibo- nr 2
Wibo- nr 18
Essence- Edward's love 
Golden Rose- nr 101
Golden Rose- nr 106- KLIK
Golden Rose- nr 110-KLIK

Nivea- masełko do ust malina
Carmex- zielona herbata i jaśmin



Biedronkowe podgrzewacze o pysznym zapachu (;D) czekolady i wiśni


Essence- tusz do rzęs I love extreme
Ecotools- pędzel do cieni
Catrice- korektor
Miss Sporty- kredka Aubergine
Essence- puder (dla mnie rozświetlacz:)) Flower Power


Bebeauty- biedronkowy zmywacz
Ziaja- 2x dwufazówki do zmywania makijażu, na chwilę obecną moje ulubione ;D- KLIK


Isana- żel pod prysznic z limitowanej edycji, taki sam możecie dostać w moim rozdaniu- KLIK
Farmona- masło do ciała karmel&cynamon
Original Source- płyn do kąpieli czekolada&mięta

42 komentarze:

  1. W sumie tylko lakierów tak dużo, tak wcale nie tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo ;) ciekawa jestem jaki efekt daje ten puder-rozświetlacz z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jest sens pisać o nim osobną notkę, skoro już nie jest dostępny- ale powiem, że efekt bardzo mi się podoba ! Delikatnie rozświetla, nie jest "nachalny" ;)

      Usuń
  3. Duże zakupy :)
    Też mam te podgrzewacze z biedronki, mają świetny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taak ! Zapach cudowny- idealny na zimowe wieczory ;))

      Usuń
  4. ten czekoladowy płyn do kąpieli tak mnie kusi... w sam raz na dietę, żeby chociaż powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah powąchać można, ale ja bym się bała, że zaraz polecę do sklepu po prawdziwą czekoladę ;P

      Usuń
  5. Fajny jest ten płyn z ziaji dwufazowy.:D
    Masło z tutti frutti też miałam okazję wypróbować, szczególnie zapach jest ładny, ale słodki.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ten zapach bo kojarzy mi się z okresem świąt ;))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. aż żal używać, przez ten wzorek ! ;)

      Usuń
  7. Super zakupy :) Ach te lakiery Golden Rose... muszę w końcu zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakupy :) Ja też kupiłam ten krem do stóp z avonu, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co bardzo go polubiłam ! Ma przyjemny zapach i nawilżenie też niczego sobie :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować te ich nowe zapachy ;))

      Usuń
  10. nie jest źle :)
    muszę takie zestawienie sobie zrobić ale jakoś nie mogę się za to zabrać, chyba boję się poskładać wszystko w jedną całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w notce- jak się to zestawi to, aż strach patrzeć ile tego ! ;D ale osobiście bardzo lubię takie wpisy :)

      Usuń
  11. Kredeczka z Miss Sporty jest fajna, mam ten sam kolor :) Zmywacz z Biedronki ma bardzo mocny zapach. A topperki z GR to hicior ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywacza jeszcze nie używałam, ale jeżeli ma mocny zapach to szkoda ;/ Oj tak GR się postarało ;D

      Usuń
  12. A gdzie kupilas te kremy z essence jesli moge wiedziec? :)ja w Niemieckim Rossmanie ale jestem ciekawa czy sa gdzies w Polsce:) Pozdrawiam Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy kupiłam na allegro, bo niestety w sklepach nigdy ich nie ma :( Brakuje mi tu niemieckiego stoiska Essence, gdzie zawsze wszystkie limitowanki są ;D

      Usuń
  13. Idź mi, Ty zakupoholiczko! :D
    Podkradłabym Ci większość z zakupów, nie ukrywam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No no spore zakupki kilka rzeczy sama bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekoladowe podgrzewacze <3


    zapraszam na konkurs na moim blogu - do wygrania dowolny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj nie małe te zakupy :D a te podgrzewacze też kupuję, świetnie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  17. Co do przerażenia po zestawieniu wszystkich zakupów - zgadzam się :P Z Twoich łowów, mogę skomentować jedynie te: krem 4 pory roku - na razie korzystałam tylko z wersji ibir + bawełna, bo wykupili mi już żurawinę :P Mam nadzieję, że jest tak dobra, jak o niej piszesz :D Tych podgrzewaczy nie znoszę, tzn. o tym zapachu - kupiłam je komuś pod choinkę, na razie trzymam je w szafie i choć są zalaminowane, to wszystko czuć i nie podoba mi się ta woń :P Masła do ciała Tutti Frutti nie używałam, ale uwielbiam peeling pod prysznic o tym zapachu :D Jestem ciekawa też recenzji zmywacza z Biedronki i płynu do kąpieli z OS :D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kremu do rąk to bardzo go lubię- głównie za zapach, który jest dość specyficzny i większości osobom się nie podoba;D (kwestia gustu) Co do podgrzewaczy to widziałam jeszcze inne wersje zapachowe- może one przypadną Ci do gustu ;) Peeling też chciałam, ale akurat był wykupiony :( Szkoda, bo uwielbiam zapach tego masła ! a recenzje pojawią się;) Dziękuje za rozpisanie się ;D ;*

      Usuń
  18. muszę dorwać któreś masełko z Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kremy do rąk uwielbiam - zazdroszczę tych z Essence
    dwufazę z Ziai miałam kiedyś, teraz wolę Nivea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie potem muszę wypróbować tą dwufazówkę z Nivei ;) Oj a kremów do rąk mam zapas ! Dzisiaj doszedł kolejny ;(

      Usuń
  20. mam ochotę na masło do ciała z farmona:)
    gdzie kupiłaś masełko do ust z nivea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełko kupiłam w Naturze :) Na pewno są jeszcze w Superpharmie, nie jestem pewna czy w Rossmannie też. Masło pachnie obłędnie! Jak dla mnie idealny zapach na święta :)

      Usuń
  21. Strasznie ciekawa jestem zapachu podgrzewaczy, musi być cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jest jakiś rewelacyjny, ale bardzo przyjemny ;))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...