czwartek, 17 stycznia 2013

Babydream- szampon dla dzieci


Cena: 2-3 zł
Pojemność: 250ml
Dostępność: Rossmann

Plusy:
-piękny, delikatny zapach
-baardzo tani :)
-dobrze czyści włosy
-urocza butelka
-dobry skład

Minusy:
-strasznie plącze włosy
-mało wydajny
-nie sprawdził się u mnie w roli szamponu do mycia pędzli
-nie widać kiedy szampon się kończy

Mam takie mieszane odczucia co do tego szamponu. Z jednej strony jestem zachwycona tym jak czyści włosy, ale to rozczesywanie ich potem.. tragedia. Po użyciu go włosy, aż skrzypiały. Przyjemnie pachniały i mniej się elektryzowały. Na pewno jeszcze kiedyś go kupię bo tak dobry szampon, za tak niską cenę jest rzadkością :) Miałyście go? Jakie są Wasze odczucia? :)


14 komentarzy:

  1. używam go do mycia pędzli i niezawodny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się nie do końca sprawdził w tej roli :(

      Usuń
  2. Ja go jeszcze nie miałam. Ciągle kusi pozytywnymi opiniami, ale to platanie włosów to dla mnie bardzo duży minus...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cene można wypróbować, najwyżej zużyje się do czegoś innego :)

      Usuń
  3. ciekawa recenzja, moze i ja sie skusze;)
    zapraszam na rozdania;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam. Ale skoro strasznie plącze włosy to raczej nie dla mnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i bardzo lubię. U mnie odżywka radzi sobie po umyciu nim i nie mam problemów z rozczesaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszczę ;) Nie wiem dlaczego mi tak plącze

      Usuń
  6. nie no wszyscy o tym szamponie mowia a ja jeszcze nigdy go nie posiadalam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wiem czy cokolwiek straciłaś nie kupując go :P Choć za takie pieniądze, aż szkoda nie wypróbować :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...