sobota, 19 stycznia 2013

BeBeauty- owoce cytrusowe- sól do kąpieli


Cena: mniej niż 5zł
Pojemność: 500g
Dostępność: Biedronka

Dzisiaj parę słów o moim ulubieńcu :) Mowa o soli do kąpieli z limitowanej, zimowej edycji z BeBeauty o cudownym zapachu owoców cytrusowych. Produkt kupiłam w grudniu, dlatego też nie jestem pewna czy nadal jest dostępny. Resztę wariantów zapachowych ze spokojem możemy dostać w każdej Biedronce za bardzo niską cenę. 
Ostatnimi, zimnymi wieczorem uwielbiam wygrzewać się w pachnącej kąpieli. W tej roli  idealnie spisuję się ta sól. Ma bardzo przyjemny, w opakowaniu może się wydawać silny zapach, jednak w wodzie traci na intensywności. Drobinki całkowicie rozpuszczają się w wodzie i lekko zabarwiają ją na żółto/ pomarańczowo (w zależności od ilości wsypanego produktu). Największym plusem jest oczywiście cena w stosunku do pojemności. Z tego względu na pewno wypróbuje jeszcze inne zapachy. Produkt wystarcza na dość długo. Choć jak dla mnie za szybko się kończy- przez ciągłe stosowanie jej :( Opakowanie nie jest jakieś piękne, jednak bardzo praktyczne, a sam kolor soli wystarczająco zachęca.
Szczerze Wam powiem, że jest to najlepsza sól jaką miałam- a parę już przetestowałam. Używanie jej to czysta przyjemność. Jedynym minusem jest to, że jest to produkt limitowany :(
Miałyście kiedyś jakąś sól z tej firmy? Polecacie jakieś inne? :)




18 komentarzy:

  1. mam ją aktualnie i bardzo lubię, szczególnie za ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kilku tygodni obiecuję sobie, że zakupię taką sól i zapominam. Może jutro uda mi się pamiętać i w końcu ją dotargam do domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :) Rozumiem ! Też często tak mam :D

      Usuń
  3. muszę poszukać może uda mi się kupić jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta sól :) nie wyobrażam sobie kąpieli bez takich dodatków ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kąpiel bez dodatków nie może mieć miejsca :D

      Usuń
  5. Nadal jest - dzisiaj kupywalam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę ,a u mnie ni ma :(

      Usuń
    2. Ooo, to szkoda :(
      Wlasnie zamierzam sprobowac - zmusilam mame do wyjazdu do biedronki, bo uwielbiam sole z tej firmy, a ze czytalam o niej tu to stwierdzilam "chce" :D

      Usuń
    3. Jakie inne wersje używałaś? Bo nie wiem, na którą się jeszcze skusić :)

      Usuń
    4. Wszystkie oprocz miodowej, ale moja faworytka to zdecydowanie lawendowa :)

      Usuń
    5. Ostatnio się nad nią zastanawiałam :) W takim razie na pewno wypróbuje :)

      Usuń
  6. Polecam sole z green pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam ich ! :) Na pewno kupie, bo co chwile kończą mi się wszystkie sole do kąpieli :) a jakiś konkretny zapach polecasz, czy wszystkie są równie dobre? :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...