niedziela, 6 stycznia 2013

Catrice- GOLD LEAF top coat (SpectaculART)


Pojemność: 10ml
Dostępność: Natura
Cena: 12-13zł

Heej kobietki :) W grudniu praktycznie cały czas na moich paznokciach gościło złoto, czerwień i najróżniejsze glittery. Jak widać jeszcze mi nie przeszło :) Będąc ostatnio w Naturze zastałam w szafie Catrice nową limitowankę- SpectaculART. Oczywiście musiałam chapnąć top coat ze złotymi i srebrnymi drobinkami. Spodobał mi się również rozświetlacz, ale jeden już mam i nie chciałam brać- choć nie przeczę, że może coś mi odbije i po niego wrócę :) Powracając do lakieru. Baaardzo mi się podoba. Ma w sobie duże srebrne drobiny i miliony mniejszych złotych. Przepięknie prezentuje się na paznokciach. Na pewno będę go często nosić. A Wam wpadło coś w oko? :)




30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Revlon jest moim ulubieńcem wszech czasów :)

      Usuń
  2. Jak jeszcze go znajdę w Naturze, będzie mój!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy go kupowałam to limitowanka była prawie nie ruszona, więc mam nadzieję, że go dorwiesz :))

      Usuń
  3. Taki duet na paznokciach bardzo mi się podoba ;D jest rewelacyjnym rozwiązaniem do każdej stylizacji i na każdą okazję ;) dla mnie bomba ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie do wszystkiego pasuje :) choć najbardziej chyba do eleganckich strojów :)

      Usuń
  4. nabyłam w tym tygodniu to piękne złotko :) niedługo zawita i na moim blogu
    Ale muszę dodać, że ten nude Revlonu również jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Revlon jest solo równie piękny :)

      Usuń
  5. Świetne połączenie obu lakierów. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki jest nr tego lakieru z Revlon? Bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię połączenie takiego jasnego, delikatnego koloru ze srebrem i złotem - pięknie. sam top ciekawy, na początku sama go chciałam, ale później jakoś zapasł opadł :) może się skuszę zanim zniknie z półek w naturze.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo nie chciałam go kupić, ale jak go zobaczyłam to musiałam go mieć :)

      Usuń
  8. świetne połączenie- nudziak Revlonowy: rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjecie mega efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako jedyne jakoś oddało efekt na paznokciach, przy innych zdjęciach aparat wariował :)

      Usuń
  10. Bardzo fajne połączenie. Z tym dodatkiem nudziak przestaje byc nudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet powiedziałabym, że staje się elegancki i zwraca uwagę :))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Widzę, że muszę częściej je nosić skoro to połączenie takie komplementy zbiera :)

      Usuń
  12. Bardzo elegancki ten mani :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...