czwartek, 10 stycznia 2013

Do you speak love?- lakier Essence



Cena: ok 8zł
Pojemność: 7ml
Dostępność: stoiska Essence

Ostatnimi czasy jest to mój zdecydowany faworyt wśród moich lakierów. Głęboka, ciemna czerwień, która na zdjęciach wychodzi nieco jaśniej. Jest to jeden z moich prezentów od Mikołaja, któremu z całego serducha dziękuję za kolejny udany podarunek. Na paznokciach trzyma się standardowo- u mnie jest to ok 4-5 dni. Bardzo dobrze kryje. Jeżeli ktoś ma krótkie paznokcie to wystarczy jedna grubsza warstwa :) Schnie całkiem szybko. Nie wiem jak wy, ale ja póki co bardzo polubiłam się z nową wersją lakierów Essence. Mają bardzo zachęcający design no i uwielbiam lakiery, które oprócz numerków mają nazwy. Do you speak love, kochane? :) :*



20 komentarzy:

  1. piękna, klasyczna czerwień! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna czarwien, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa nazwa ;) a lakier bardzo ładny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa idealnie pasująca do lakieru moim zdaniem :)

      Usuń
  4. Pięknie wygląda :)
    Ja niestety jeszcze nie używałam nowych lakierów Essence i na to wygląda, że będę musiała :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Katniss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo są zdecydowanie lepsze od starszej wersji :)

      Usuń
  5. wow śliczny kolor lakieru właśnie o takim kolorze marzę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ostatnio mój ulubiony na paznokciach! :)

      Usuń
  7. dobre i tanie, lubie lakiery z essence :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...