poniedziałek, 28 stycznia 2013

Essence- FOR FAIRIES cień w kremie



Cena: ok 12zł
Pojemność: 5,5g
Dostępność: Natura, Allegro

Powiem Wam szczerze, że już od dawna miałam chrapkę na ten cień w kremie, jednak nigdy nie mogłam się na niego zdecydować. Myślałam sobie: "Po co ci, skoro używasz zwykłych cieni" lub " Będzie za różowy i wyląduje w kącie". Kiedy usłyszałam o tym, że ma on zostać wycofany z szafy Essence długo się nie wahałam i w końcu wylądował wśród moich kosmetyków. Początkowo podchodziłam do niego dość sceptycznie- dopiero po pewnym czasie się do niego przekonałam.
Wystarczy tylko odrobina by rozprowadzić cień na powiece. Pięknie rozświetla oko. Jeżeli chcemy bardziej różowy efekt, wystarczy nałożyć więcej (obydwie wersje możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej). Na bazie nie zauważyłam, żeby się gdziekolwiek rolował. 
Szkoda, że je wycofują a nie np. dodają nowe, dzienne kolory. Nadal preferuje normalne, "suche" cienie, jednak z chęcią przygarnęłabym kolejną sztukę. Co jest największym plusem cieni w kremie to zdecydowanie ich trwałość. For faires wytrzymał na moich powiekach caluśki dzień. 
Jest też jeden minus. Dla osób, które mają długie paznokcie problemem może być wydobycie cienia ze słoiczka. Ja osobiście miałam z tym mały problem, ale da się przeżyć :)
Podsumowując: Kosmetyk nie powala na kolana, ale na pewno nie żałuje, że go kupiłam :) 12zł za wydajny produkt, który będzie mi służył przez długi czas. Znacie może jeszcze jakąś firmę produkującą tanie cienie w kremie? :) Może używałyście tych z Essence?




24 komentarze:

  1. Rzeczywiście, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm muszę przyznać że nie próbowałam ;) teraz nawet spotkałam się z cieniami w kulkach, też mnie to bardzo ciekawi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam róż do policzków właśnie z essence,ale jako róż go nie widzę,dlatego może wykorzystam jako cień do powiek...? :P Twój jest bardzo ładny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, produkt się nie zmarnuje :) :P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wcześnie też wolałam matowe, ale ostatnimi czasy bardzo przekonałam się do innych wykończeń :)

      Usuń
  5. bardzo ciekawy kolor, nie widziałam go wcześniej - szkoda :( mam cień z essence, ale na moich tłustych powiekach sprawdza się raczej średnio, na bazie dość ciężko mi się go rozprowadzało.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ja na bazie nie mam problemów z cieniami. Może po prostu wypróbuj inną bazę? :))

      Usuń
  6. piękny, byłam ciekawa konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo jest bardzo przyjemna i łatwa w użyciu, nie jest tępa ani sucha ;))

      Usuń
  7. Bardzo ładny kolor, ale aj w różowych wyglądam hm.. dość dziwnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie jestem przekonana do siebie w różowym, jednak po roztarciu wygląda na prawdę pięknie :P

      Usuń
  8. myślę, że ze względu na minus i tak opłaca się go kupić :) Słyszałam, że catrice ma cienie w kremie po dość fajnej cenie ale nie dam sobie za to głowy uciąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zamierzam kupić ich jeden cień :) Muszę sprawdzić ile kosztują.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dość oryginalny, nieco rose gold :)

      Usuń
  10. dzisiaj go kupiłam, bardzo ładny. udało mi się go jeszcze dorwać z wyprzedaży xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęście miałaś, u mnie już nic nie ma :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...