wtorek, 8 stycznia 2013

Essence- gingerbread chai latte- krem do rąk (edycja limitowana)


Cena: ok 8zł (allegro)
Pojemność: 75ml
Dostępność: allegro, zagraniczne stoiska Essence

Dzisiaj pochwalę się Wam jednym z moich ulubionych kremów jakie kiedykolwiek miałam :) Mianowicie mówię o kremie z Essence, z kolejnej już edycji zimowej o zapachu piernikowego chai latte. Dostałam już parę pytam apropo tego czy te kremy są dostępne w Polsce. Niestety nie. Ja swoje kupiłam przez Internet. Krem ma bardzo przyjemny, piernikowy zapach. Mocno wyczuwalny goździk. Istne święta! Również bardzo podoba mi się opakowanie. Jest moim zdaniem urocze (spójrzcie na tego pierniczka) i na pewno zachęca do kupna. Co jest chyba największym plusem to konsystencja. Całkiem gęsta, łatwo się rozprowadza i dość szybko wchłania. Pozostawia ledwo wyczuwalny film, który raczej jest oznaką nawilżenia. Jestem zachwycona! Niestety moje opakowanie powoli się kończy i pojawi się w styczniowych zużyciach. W zapasie mam jeszcze dwie inne wersje i po głowie chodzi mi  myśl, czy jednego kremu nie podarować w rozdaniu. Co myślicie? Miałyście może szanse używać kremów z limitowanek Essence? :)




A na koniec dodaje Ciastka, moje Shrekowego ulubieńca :D Idealnie wpasował się w klimat dzisiejszej notki.


32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko mi się podoba :D

      Usuń
  2. Opakowanie świetne, a skoro działa, to tym bardziej warto szukać.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ci zazdroszczę- uwielbiam takie kremy i zapachy :) no i Pana Ciastka też lubię!!!
    nigdy nie miałam okazji wypróbować takiej limitki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie byś miała okazje gdyby te edycje dochodził do Polski :( a tak to jedynie można liczyć na Internet lub znajomości :(

      Usuń
  4. Posiadam całą serię tych kremików :)
    Jeśli chodzi o zapach to najbardziej spodobał mi się jabłkowy, potem czekoladowy a piernik na samym końcu. Ale działanie na moje suche dłonie te kremy mają rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reszty jeszcze nie używała, ale skoro dla Ciebie piernik był na trzecim miejscu to jestem ciekawa jak sprawdzi się reszta :D

      Usuń
  5. Mma ten krem i też jestem nim zauroczona <3 Chcoiaz rozpatrzam ze nie udało mi sie upolowac szalotkowego :( (zbyt późno sie obudziłam)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja sis ma ten krem i jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam je na Allegro chyba. Może przy okazji jakiś zakupów skusze się na jeden, ale pewnie inny zapach bo pierniczki to ja tylko zjadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D Rozumiem :) Taak były na allegro przez pewien czas

      Usuń
  8. Mam również ten krem z limitki Essence o zapachu jabłko-cynamon, przyjaciółka przywiozła mi z Niemiec, gdzie kosztuje tylko 1euro! uwielbiam go :) zbieram się do jego recenzji na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcemy Ciastka w rozdaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, może być ciężko :D Zrobie co w mojej mocy ! :)

      Usuń
  10. Mogłabym się na niego skusić tylko dla samego zapachu, uwielbiam takie aromaty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zime takie zapachy są najlepsze :)

      Usuń
  11. szkoda, że nie są dostępne u nas, bo wyobrażam sobie jak ten krem genialnie musi pachnieć :) nie miałam jeszcze żadnego kremu do rąk essence, ale jak na nie trafię, to chętnie sprawdzę czy nadają się dla mojej skóry.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naturze są kremy Essence, ale nie ma tych z limitowanych edycji niestety :(

      Usuń
  12. Zapach musi byś świetny. : ) Ja mam kremik z Essence, ale ten zwykły, nie limitowanych edycji. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który? :) Sprawdza się? Pytam bo zamierzam je też wypróbować :)

      Usuń
  13. Mam ten krem dzięki dobrej duszy z zagranicy i podzielam twoje zdanie jest świetny. Już widzę spory ubytek. Czemu nie możemy ich kupić w Polsce, zwłaszcza, że są produkowane w Polsce.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :( Poszły by u nas jak świeże bułeczki i też by sobie zarobili.

      Usuń
  14. Szkoda, że nie dostępne w PL

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam kremy do rąk - te z Essence są fajne; szkoda, że ta limitka jest u nas niedostępna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś będą u nas dostępne :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...