wtorek, 15 stycznia 2013

ESSENCE- nowości wiosna 2013

Hej kobietki :) Dzisiaj pokazuje Wam cały asortyment nowości, które mają się pojawić wiosną w szafach Essence. Nie mogę się doczekać :) Jestem ciekawa tych gąbeczek (podróbek beauty blendera), żelowych tintów, lakierów :) A Was co zainteresowało? :)


ŻELOWY LIP TINT

GĄBECZKA DO MAKIJAŻU

CIENIE 3D



 

CIENIE POJEDYNCZE


LAKIERY










BRONZERY



PIELĘGNACJA PAZNOKCI







KREM BB


EYELINER


KREDKI

KAJAL PENCIL



EYELINER



TUSZE DO RZĘS







PUDER







 PALETKA CIENI


POMADKI


BŁYSZCZYKI




SZTUCZNE RZĘSY

 NAKLEJKI

KLEJ DO RZĘS



 KOREKTOR

zdjecia pochodzą ze strony:http://www.kosmetikaddicted.blogspot.com/

33 komentarze:

  1. aaaaaaaa.... ile ciekawych rzeczy, chce wszystkie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :) Nie dziwie się, wyglądają ciekawie !

      Usuń
  2. jejciu jak na to wszystko patrze to mam ochotę wypróbować wszystko po kolei ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze bardziej chce wiosnę ;)
    najbardziej podobają mi się dwa lakiery z serii "colour&go" ten śliwkowy i niesamowity niebieski <3 oj już je chcę!
    bardzo jestem ciekawa tych podróbek beauty blendera, czy to w ogóle będzie miało racje bytu. Nie mam oryginału i będę ciekawa porównawczych recenzji.
    I zaciekawił mnie nowy puder matujący sypki, może poprawili skład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno kupie tą podróbkę Beauty blendera, bo choć też nie będę mieć porównania to jestem ciekawa efektów :)) I miejmy nadzieję, że zmienili skład na lepsze :)

      Usuń
  4. Ja nie mogę się doczekać gąbeczki, bb kremu i korektorów ! Znając życie jak wprysnę do natury to ich już nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie na początku wszystko zejdzie z półek, ale potem już przejdzie pierwszy szał :)

      Usuń
  5. Jeny ile nowych, fajnych rzeczy wprowadzą na wiosnę! Ciekawi mnie wszystko co do paznokci :D I te żelowe lip tint :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ciekawe co to będzie z tymi żelowymi lip tintami :D

      Usuń
  6. ciekawe, jak będzie się sprawował dupe Beauty Blender. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre z tych produktów już można znaleść na pólkach essence. Ja np. jakieś dwa tygodnie temu kupiłam Mattifying Compact Powder, od tamtego czasu go testuję, napewno nie jest to mój hit, ale sprawdza się, naprawdę matuje. Napewno zaoopatrzę się w błyszczyki i lakiery, tego nigdy za wiele :)

    A i korektor napwno kupię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor też na pewno będzie mój :D Na pudry ostatnio nie patrzyłam :(

      Usuń
  8. Jest kilka rzeczy które bym z chęcią przetestowała np. gąbeczka do makijażu, kilka lakierów cienie wydają się być ciekawe eyeliner i tinty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery muszę być moje :) Ciekawe jak będą się prezentować na żywo :)

      Usuń
  9. zdecydowanie pudry matujące będą moje - oba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piękne :) Lip tint i elementy do zdobienia pazurków cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawi mnie ten korektor na końcu, bb krem, eyelinery i tusze. a lakiery do paznokci mają tak piękne kolory że jak tylko zobaczę je w drogerii od razu się na nie rzucę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno też :D ! Zresztą jak zwykle :P

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Napatrzeć się nie można co wybrać :)

      Usuń
  13. Sporo fajnych rzeczy!
    Zainteresowały mnie żelowe Lip Tinty, pseudoBeautyBlender, BB Creamy, kredki Stays, matujące pudry All About Matt i matowe błyszczyki (kremy?) do ust.
    Szykują się spore zakupy w Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że wszyscy rzucą się na te nowości :D

      Usuń
  14. na pewno skuszę się na finishe i topy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ajajajaj dużo ciekawych rzeczy ten cienki eyeliner wygląda fajnie, zaintrygował mnie manicure helper, napewno kupię ten zestaw brokacików i innych pyłków ahh no i lip tinty ojej fajne rzeczy O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż trudno się zdecydować co najciekawsze :D

      Usuń
  16. Toppery mnie najbardziej ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kilka fajnych rzeczy w nowościach się czai, ale chyba poczekam na recenzje na innych blogach :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...