poniedziałek, 14 stycznia 2013

Isana- żel pod prysznic żurawina&biała herbata


Cena: 2-4zł (dokładnie nie pamiętam)
Pojemność: 300ml
Dostępność: Rossmann (edycja limitowana)

Dzisiaj parę słów o żelu pod prysznic, o którym ostatnio jest dość głośno :) Produkt można dostać w każdym Rossmannie, jednak radzę się pośpieszyć bo jest to edycja limitowana i pewnie niedługo zniknie ze sklepowych półek. Żel ma pachnieć żurawiną i białą herbatą. Zdecydowanie jest to jeden z ładniejszych zapachów. Rześki, przyjemny, nienachalny. To jego największy plus. W butli dostajemy 300ml produktu co moim zdaniem za tak niską cenę jest bardzo opłacalne. Opakowanie dość ładnie, cieszy oko. Lubie opakowania, w których widzę ile produktu mi jeszcze zostało. Wszystko byłoby piękne i idealne gdyby nie konsystencja żelu. Bardzo rzadka, przecieka między palcami. Dla mnie jest to dość uciążliwe, dlatego kieruje do Was pytanie: Czy wszystkie żele z Isany mają taką konsystencje? Pomimo tego produkt jest bardzo wydajny. Starczył mi na długo. 
Polecam go kupić. Za taką cenę, nawet jeżeli u Was się nie sprawdzi, aż żal nie wziąć. Słyszałam, że jest też jakaś druga edycja limitowana. Macie go? :)



16 komentarzy:

  1. Kupię jak tylko będę w rossmanie,bo akurat kończy mi się żel :) Przetestowałam do tej pory dwa żele z isany i były 'kremowe' , konsystencja raczej gęsta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię żele Isana, a ten zapach bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni żel isany miałam dawno, dawno temu i też miał taką konsystencję. Za to lubię ich mydło mango, ono jest kremowe, ale też dość płynne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie mam żele i nie chce robić zapasów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Swojego czasu też tak miałam :D

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego żelu z Isany, ale najpierw muszę wykończyć zapasy i dopiero coś kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. mój czeka grzecznie w kolejce na przetestowanie ... ale potwierdzam zapach ma prześliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że sprawdzi się u Ciebie :)

      Usuń
  7. Mnie ten zapach nie urzekła a poza tym u mnie w mieście dostanie go graniczy z cudem. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...