środa, 23 stycznia 2013

Joanna- szampon z miodem i cytryną



Cena: 4-8zł
Pojemność: 200ml
Dostępność: Natura, Rossmann, większość drogerii

Jak widziałyście w zakupach z grudnia, zaopatrzyłam się w szampon z Joanny. Wybrałam wersje z miodem i cytryną, która wydawała mi się najbardziej interesująca, choć nie przeczę, że po inne warianty też na pewno sięgnę. Szampon zamknięty jest w plastikowej butelce, która na tylnej ściance ma nalepkę imitującą plaster miodu. Taki wygląd cieszy oko- przez co produkt wygląda wręcz smacznie (oczywiście, dla fanów podjadania miodu ze słoików). Plusem jest oczywiście to, że widzimy ile produktu nam zostało.
Kolejną kwestią jest zapach. Bardzo przyjemny, lekki. Na włosach utrzymuje się przez pewien czas. Konsystencja szamponu na pierwszy rzut oka wydaje się rzadka, jednak biorąc pod uwagę, że wystarczy tylko odrobina produktu by dokładnie wyczyścić włosy -jest jak najbardziej w porządku. Dzięki temu kosmetyk jest wydajny. 
Po umyciu włosy są lekkie, nie zauważyłam żadnego obciążenia. Tak jak obiecuje producent, łatwo się je rozczesuje i nie sprawiają większych problemów. Całe szczęście. Przy ostatnim używaniu szamponu z Babydream rozczesywałam je przez 10 min :/ 
Mam bardzo suche włosy, a ten szampon sprawił, że nie wyglądają jak "siano".
Podsumowując: Szampon bardzo przyjemnie mi się używa. Na pewno wypróbuje inne warianty, które podobno są równie dobre. Jak dla mnie produkt w takiej cenie sprawdza się świetnie :) Do tego bardzo urocze opakowanie i zapach. Wiem, że do tej serii jest jeszcze odżywka, jednak nie udało mi się jej dostać. 
Miałyście jakieś szampony z Joanny? :)



PS No i oczywiście już kupiłam kolejny wariant zapachowy, ehhh :)

30 komentarzy:

  1. mialam;) nie dosc ze ladnie pachnie to dobrze robi na wlosy;)
    zapraszam na rozdania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś zawsze Joanną omijam, może pora się złamać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się złamać, chociażby ze względu na cudowne zapachy :))

      Usuń
  3. mialam kiedys odzywke wygladzajaca, jakas z miodem bez splukiwania:) szamponu bym nie kupila bo na razie omijam sls:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez pewien czas używałam szamponów bez sls, ale teraz powróciłam :) Męczyło mnie rozczesywanie włosów.

      Usuń
  4. No i przez Ciebie wylądował na listę Muszemieciow :p

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie można by ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Chacie Polskiej kosztuje 4 zł z groszami- więc w razie czego nie ma wielkiej straty :)

      Usuń
  6. lubię kosmetyki Joanny...a jakos tak wyszło, że szampon od nich miałam już baaaaardzo dawno, najwyższy czas to nadrobić i kupić jakiś ładnie pachnący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie pachnący? Teraz kupiłam wersje z zieloną herbatą i pachnie jeszcze lepiej ! :)

      Usuń
  7. Jeszcze nie miałam... Ale skoro go zachwalasz, to pewnie się skuszę;) Może akurat uda mu się wygrać z moim "siankiem";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, a może się uda :))

      Usuń
  8. o:)
    to już wiem na jaki szampon muszę się skusic :))
    ciekawa jestem chociażby zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanna ma cudowne zapachy :) Z tego co zdążyłam "wywąchać" niektóre są jeszcze lepsze !

      Usuń
  9. Ja uwielbiam Joanne z zieloną herbatą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj właśnie ją nabyłam. Pachnie obłędnie ! :)

      Usuń
  10. Miałam wersję do włosów przetłuszczających się i fajnie mi się go używalo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nabyłam wersje do włosów przetłuszczających się, ciekawe jak się sprawdzi :)

      Usuń
  11. szampon kusi mnie od dłuższego czasu, przede wszystkim zapachem, jak się zdecydowałam aby go wreszcie kupić to nagle go nie było i kupiłam inny. Przy następnych zakupach bardziej na niego zapoluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio gdziekolwiek nie wejdę tam jest ich pełno, więc na pewno go złapiesz :)

      Usuń
  12. Szamponu nie miałam okazji używać , ale wyglada bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię produkty Joanny :) zwłaszcza małe peelingi, a ten fioletowy to najbardziej na świecie kocham :) buziaki kociaro od moich kocurów :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Małe peelingi też dość lubie :D Dziękuje za buziaki :D :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...