niedziela, 20 stycznia 2013

Nowy wystrój bloga + parę pytań do Was :)


Witam Was w ten zimowy wieczór :) Jak już zauważyłyście zmieniłam diametralnie wystrój bloga. Chciałam coś lekkiego, na co przyjemnie się patrzy. Liczę, że udało mi się osiągnąć taki efekt. Ostatnim czasy postanowiłam popracować nad szatą graficzną i wprowadzić parę zmian, które mam nadzieję spodobają Wam się. Oczywiście liczę na to, że wyrazicie swoją opinię :)

Oprócz tego chciałam Wam zadać parę pytań, które pomogą w dalszym realizowaniu zmian.

1. Czy chcecie nowe posty? Mam na myśli np. łupy ciuchowe, więcej prywaty, inspiracje, tzw "OOTD" ? Mile widziane wasze pomysły :)
2. Czy jest coś co przeszkadza Wam w grafice bloga, bądź coś co najbardziej Wam się podoba?
3. Co powiecie na rozdanie ? :D

Z góry dziękuję wszystkim, którzy odpowiedzą na pytania. Tymczasem żegnam się i do usłyszenia w kolejnej notce ! :) 

27 komentarzy:

  1. 3. TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK :D xd

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny banerek. Fajny blog. Nie będę pisać propozycji bo jestem tu nowa, więc muszę się rozejrzeć :)
    przy okazji zapraszam do mnie na konkurs jak bedziesz miała ochotę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam chętnie więcej notek :) (różnych)
    Wkurza mnie to, że muszę używać paska by przesuwać na boki bloga.
    Rozdanie? Noo jasne!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiej przeglądarki używasz? :) Bo u mnie (chrome, mozilla) nie muszę przesuwać. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. mozilli :) no nic w większości blogów tak mam, może to wina tego, że jest źle jest ustawiony monitor :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł do gustu :)

      Usuń
  5. Nagłówek fantastyczny, daj namiary na tego cudotwórcę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, miło mi :D Choć raczej nie jestem cudotwórcą bo całą robotę zrobił program graficzny i zdjęcia od wujka Google :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny nagłówek i ogólnie szata graficzna. Ja jestem za zwiększeniem ilości wpisów :) może dużo wymagam, lecz cóż to jeden z moich ulubionych blogów :) A i rozdania są bardzo przyjemne :)
    Pozdrawiam
    Katniss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się częściej pisać, choć myślałam, że i tak robię to dość często :D Bardzo mi miło Katniss, że tak lubisz mojego bloga :)

      Usuń
    2. Jest dość często, ale tak przyjemnie pisane, że chce się czytać jeszcze więcej :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź :) Na rozdanie nie? Dlaczego? :) Pozdrawiam !

      Usuń
  8. Baaaaaardzo mi się podoba (a najbardziej turkusowe lity ;) ) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba, przede wszystkim dlatego, że jest jasno i przejrzyście! to są moje klimaty
    co do postów na temat prywaty - uwielbiam tego typu wpisy, dlatego i w tym przypadku jestem bardzo na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno pojawi się trochę prywaty :) Dziękuje za miłe słowa

      Usuń
  10. Możesz dodawać takie posty jak zaproponowałaś. ; ) Wygląd bardzo mi się podoba. A na rozdanie zawsze będę chętna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdanie już jest :) Postaram się dodawać takie posty. Ba ! Na pewno się takie pojawią :)

      Usuń
  11. a ja się zbieram do nowego wystroju i nie mogę się zebrać...bardzo mi się podoba ten nowy look...jasno , przejrzyście i baaardzo kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie chyba robie to za często, bo ciągle mam wrażenie, że czegoś brakuje :) To dobrze, że jest teraz przejrzyście- właśnie o to najbardziej mi chodziło :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...