czwartek, 24 stycznia 2013

Paczkowo :)


Pewnie wiecie jaka to ekscytacja kiedy czekają na Was w domu przesyłki. Już na sam widok człowiek się cieszy :) Dzisiaj dotarły do mnie, aż trzy paczki, z których jestem bardzo zadowolona. Co znalazłam  w środku?


Wzorniki do lakierów, które jako pierwsze poszły w ruch. To duże ułatwienie przy sporej kolekcji lakierów i można łatwo wybrać co się chce akurat nosić na paznokciach. W drugiej paczce znalazłam moje ukochane okulary przeciwsłoneczne. Model strasznie oklepany- jednak w takich jako tako wyglądam :) No i oczywiście musiałam zamówić coś do włosów, które ostatnio ścięłam i postanowiłam wprowadzić ich wzmożoną pielęgnacje. Wybrałam olej kokosowy, który ma mnóstwo zastosowań i o którym na pewno pojawi się osobny post. A wy ostatnio coś zamawiałyście? Czy wolicie kupować w sklepach? :)

22 komentarze:

  1. nic tak nie cieszy jak paczki, jedynie to stanie na poczcie mnie meczy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męczy, ale za to jaka potem radość :D

      Usuń
  2. Daj znać,jak sprawdzi Ci się ten olej kokosowy,ja mam z biocemii urody i jest ok,ale nie mam porownania z innymi firmami,więc będzie mi miło jeżeli napiszesz o tym kilka słów?:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę, jak tylko nieco przetestuje :))

      Usuń
  3. Ciekawa jestem baaardzo tego oleju... Czekam niecierpliwie na recenzję;) Ja wolę kupować w sklepach, ale jeżeli już zdecyduję się na internetowe zakupy, zawsze strasznie nie mogę się doczekać paczuszki. A kiedy już jest, mam ochotę skakać i najlepiej wyrwać ją z ręki listonosza czy kuriera;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię :) Mam dokładnie tak samo! :P

      Usuń
  4. ach takie wzorniki by mi się przydały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro są sprzedawane za grosze :)

      Usuń
  5. France, podrzuć sprzedawcę wzorników :)
    Czekam na reckę oleju.
    Też kupiłam parę rzeczy i właśnie mam się wybrać po nie na pocztę... a tak zimnooo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedawca ma nick: Nail_Discount
      Dlatego się cieszę, że gdy mnie nie ma, to paczki trafiają do zaprzyjaźnionej firmy obok mojego domu, gdzie ładnie mi ich pilnują do mojego powrotu i nie muszę latać na poczte w taką pogodę :)

      Usuń
    2. Dzięki :)
      Ale masz fajnie z tą firmą. Ja niestety mam tylko sąsiadów, którzy i tak z wielką łaską odbierają CZASEM mojego kuriera... Eh ludzie.

      Usuń
    3. No ale niestety tylko ta firma jako tako jest miła, reszcie sąsiadów pewnie to nigdy by przez myśl nie przeszło ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam jak czekają na mnie paczki! Ten olej kokosowy mnie zaciekawił, a okularki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego kupiłam te okularki ;) Co prawda podróbki, ale ja je zużywam w takim tempie, że nie opłaca mi się kupować oryginalnych :)

      Usuń
  7. Świetne zakupy. Muszę w końcu kupić takie wzorniki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydają się, wszystko wygląda przejrzyście :)

      Usuń
  8. jesli chodzi o regeneracje wlosow polecam odzywke Kallos arganowa,recenzja znajduje sie u mnie na blogu.zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się obiło o uczy :) Na pewno poczytam o niej.

      Usuń
  9. też by mi się przydało kilka nowych wzorników, ale boję się, że jak wpadnę na allegro to zostawię tam majatek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, też się często o to boje :D allegro uzależnia

      Usuń
  10. Ja też uwielbiam dostawać paczki. Ah. :D Lubię kupować w internecie, ale jeśli chodzi o ubrania to wybieram zwykłe sklepy. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrania lepiej w sklepie, chociaż zdarzyło mi się raz kupić perełkę przez Internet :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...