sobota, 26 stycznia 2013

Sleek- Darks (ultra mattes v2) mam i ja !


Wreszcie do mnie dotarła, tak długo wyczekiwana ! Przez jakiś czas wstrzymywałam się przed kupnem jej, jednak jej kolory na tyle mnie urzekły, że musiałam ją mieć :) Kupiłam ją za 32zł. W paletce znajduje się 12 cieni MATOWYCH- co jest miłym zaskoczeniem, choć inne wykończenie w Sleeku również lubię. Design nic, a nic się nie zmienił. Macie ją? :)



Po krótce opiszę każdy z tych cieni : (od lewej)
ORBIT- jak dla mnie idealny morski cień
INK- ulubieniec, świetny granat
HIGHNESS- to jedyny cień w paletce, którego odcień nie przyciąga mnie. Dość jasny fiolet
NOIR- jak zwykle czarny. Szkoda, że nie dali innego koloru
DUNE-jasna, rozbielona żółć. Niestety słaba pigmentacja
PILLOW TALK- biel, o dziwo ma bardzo dobrą pigmentacje :)
THUNDER- średnia szarość
MAPLE- istna cegiełka
FLESH- kolor podobny do dune, bardziej wpada w pomarańcz
PAPER PAG- dla mnie ten cień mógłby się nazywać: chocolate
VILLAN- ulubieniec, piękna śliwa z cudowną pigmentacją
FERN-butelkowa zieleń, pigmentacja równie dobra jak w przypadku poprzedniego cienia

Co myśle o tej paletce? Cienie zdecydowanie są bardziej napigmentowane. Można w niej znaleźć oryginalne kolory, np. Fern, który według mnie trudno jest znaleźć w szafach z kosmetykami. Cienie momentami mogą się lekko osypywać, jednak bez tragedii. Zdecydowanie ta paletka jest warta zakupu ! :)





Zapraszam na rozdanie



24 komentarze:

  1. Piękne kolory! Ale dla mnie za ciemne, pewnie bym jej użyła raz i by leżała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Jak ktoś nie używa takich kolorków to paletka jest zdecydowanie zbędna :)

      Usuń
  2. jeszcze chyba tylko ja nie mam paletki ze sleeka:D
    zapraszam na nowy wpis:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam paletki Sleek'a :D Ale żałuję, bo jest przepiękna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co żałować, tylko kupuj ! :))

      Usuń
  4. długo myślałam o jej kupnie i nie żałuję jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam, ale na całe szczęście się zdecydowałam :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę ! Mi OSS śni się po nocach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki, choć znając mnie użyłabym raz i leżałaby, ponieważ wolę jaśniejsze cienie :)
    Ale paletka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze wersja z jasnymi odcieniami :)

      Usuń
  7. Kolory są świetne, też się zastanawiam nad tą paletką. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się paletki Sleeka ale mam kilkadziesiąt cieni i obawiam się, że co najmniej 3/4 każdej paletki byłoby dublem już posiadanych kolorów :( Nie mniej jednak dobór odcieni w tej paletce mnie zachwycił, uwielbiam ciemne maty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja oprócz palet sleeka nie mam tak dużo cieni, więc mogę sobie ze spokojem pozwolić :) ale rozumiem- po co dublować cienie :)

      Usuń
  9. Nie moje kolory, aczkolwiek wiele dziewczyn zachwyca się tą paletą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać należę do tej grupki :) Jakie kolorki by Ci odpowiadały? :)

      Usuń
  10. Świetne kolorki;) Przeglądając ofertę Sleek, właśnie ta paletka najbardziej przypadła mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często przymierzam się do kupna paletek ze sleeka, ale na szczęście na razie zdrowy rozsądek wygrywa ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zdrowy rozsądek niestety przegrywa z paletkami Sleeka :(

      Usuń
  12. fantastyczne te maty!!!
    chyba ta paletka tez wskoczy na moją listę musthave

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...