niedziela, 27 stycznia 2013

TAG: THE VERSATILE BLOGGER


Zostałam otagowana przez Katniss (KLIK), za co bardzo dziękuję ! :) 

Zasady zabawy:
Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu bloggerowi
- pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie na blogu
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

7 faktów o mnie:
1. Jeszcze trzy lata temu obgryzałam paznokcie i rzadko je malowałam. Na obecną chwilę nad zwyczajniej w świecie brzydzi mnie widok obgryzionych, brzydkich paznokci. Zaczęłam o nie dbać i na chwilę obecną nie wyobrażam sobie ich bez żadnego lakieru, czy też odżywki. 
2. Jestem i mieszkam w Wielkopolsce :) 
3. Jednym z moich marzeń jest wreszcie intensywna nauka języka francuskiego i wyjechanie do Francji. Zachcianka z dzieciństwa nadal mocno się mnie trzyma :)
4. Od paru lat choruje na chorobę skóry, która wywołuje u mnie masę kompleksów i stresu.
5. Z natury jestem bardzo nieśmiałą osobą, choć staram się z tym walczyć. Tylko w towarzystwie ludzi, których znam potrafię się rozluźnić.
6. Kocham czytać. Gdyby nie miała na co dzień tyle rzeczy do zrobienia na pewno siedziałabym wśród stosu książek. 
7. Mogę hurtowo zajadać się orzechowymi lodami (noblissima) z Lidla. Pyszne są!

Do zabawy zapraszam wszystkich tych, którzy jeszcze nie odpowiadali na ten TAG i mają na to ochotę :) Jeżeli ktoś się na to zdecyduje to koniecznie podajcie linka do notki :) Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Ja się mogę podpisać pod punktem 5. Choć ostatnio zauważyłam, że jestem coraz mniej nieśmiała... Chętnie wezmę udział w tagu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim blogu post z tej nominacji pojawi się o 8:00 jutro :) Mam nadzieję, że wpadniesz :D
    www.zakupowafabryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrowienia z Wielkopolski, rowniez:D!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kocham czytać;) Tylko trochę czasu mam za mało...;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...