środa, 2 stycznia 2013

Łupy/Zakupy grudnia :)


Hej kobietki :) Jak Wam mijają pierwsze dni 2013 roku? Jak sylwester? :) Jak ten czas szybko leci. Mam wrażenie, że dopiero co świętowałam nadejście 2012 roku. Czas na podsumowanie co udało mi się zdobyć w grudniu. Wiele rzeczy dostałam jako prezenty. Część kupiłam w śmiesznie niskich cenach :) Zdjęcia zaczęłam robić na innym tle- tak mi jest wygodniej, jednak proszę Was o zdanie na ten temat :) 


BeBeauty- Biedronkowa, limitowana sól za śmiesznie niską cenę :) 
Joanna- szampon z miodem i cytryną
Joanna- balsam do włosów miód i mleko
Original Source- płyn do kąpieli malina&wanilia


Perfum D&G- prezent :) ulubieniec od paru już lat
Yves Rocher- krem BB- kolejny prezent
Essence- krem do rąk z zimowej limitowanki


Wszystko kupiłam w Biedronce.
AA- maseczka z ekstraktem z ogórka
AA- maseczka z olejem arganowym
Perfecta- zabieg regenerujący do rąk


Avon- maskara little red dress- prezent na mikołajki
Avon- denim blues- cienie do powieki, prezent :)
KOBO- baza pod makijaż- prezent
Bell- złoty eyeliner z Biedronki


Essence- baza peel off
Essence- lakier "Do you speak love?"
Essence- lakier "Berry me home"
Essence- lakier "Hot fruit punch"
Sensique- lakier "Fireworks"


Zwykły szklany pilniczek, jego poprzednika zdusiłam :( 
Ecotools- pędzel do różu
Ecotools- pędzel do korektora- przeze mnie używany do rozświetlacza

30 komentarzy:

  1. A możesz kiedy napisać recenzję na temat tego szamponu z Joanna???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi jak jeszcze trochę poużywam :)

      Usuń
  2. oo miałam tą sól do kąpieli- dostałam w zeszłym roku na urodziny, cudowna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy :)Wszystko mi się podoba :p

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego,same wspaniałości :D !!
    jeśli chodzi o tło mi sie podoba bo uwielbiam wszystko co fioletowe :) !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, że takie tło Tobie odpowiada :) Jak co miesiąc sporo tego, ale pocieszam się myślą, że większość to prezenty :D

      Usuń
  5. świetne zakupy - szczególnie zazdroszczę Ecotoolsa do różu
    tło do zdjęć całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne łupy szczególnie lakierowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jestem od nich uzależniona :)

      Usuń
  7. świetne zakupy, pędzelki tez te posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się u Ciebie sprawdzają? Jesteś zadowolona? :)

      Usuń
  8. uwielbiam sól BeBeauty i płyn OS:)cudowne zapachy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ! A jakie sole miałaś? :)

      Usuń
  9. Ja mam sól BeBeauty lawendową, ale muszę się skusić na tą cytrusową, szczególnie, że ma być rozgrzewająca :D
    Daj potem znać jak się sprawdza balsam Joanny i BB od YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to śpiesz bo u mnie w Biedronce już jej nie ma :( Na pewno dam znać :)

      Usuń
  10. Widzę, że grudniowe zakupy udane. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ojoj przytuliłabym takiego OSa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio często są na promocji, więc możesz się poprzytulać nie tylko do jednego :D

      Usuń
  12. Dużo słyszałam i dobrego i złego o tej bazie z essence, co o niej myślisz? Chyba ją kupię ... :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero użyłam jej parę razy, więc jeszcze nie chce nic mówić :) Jednak kosztuje 10 zł, więc warto kupić żeby zobaczyć jak u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  13. Kremy Essence z limitowanej, zimowej kolekcji są w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, robiłam zamówienie na allegro i przy okazji je zgarnęłam :)

      Usuń
  14. Lakiery mają cudne kolory :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...