wtorek, 12 lutego 2013

AA- żel do mycia Creme Brulee


Cena: ok 10zł
Pojemność: 250ml
Dostępność: Natura, Rossmann

Wreszcie choróbsko złapało i mnie. Długo się nie opierałam, więc obecnie leże rozłożona w łóżku z herbatą, oglądając zaległe filmy :) 
Mając trochę czasu napisze Wam o żelu z AA, którego obecnie używam. Wybrałam wersje z Cremem Brulee do skóry bardzo suchej- czyli coś idealnie dla mnie. Co pierwsze rzuca się w oczy to całkiem przyjemne opakowanie, dobrze wyprofilowane przez co wygodnie trzyma się je pod prysznicem. Minusem jest to, że nie widzimy ile produktu nam jeszcze pozostało. Żel ma bardzo słodki zapach. Na prawdę bardzo słodki, całkiem podobny do samego kremu brulee. Dla osób, którego nie lubią przesłodkich zapachów żel będzie udręką. 
Produkt jest dość rzadki, jednak nie na tyle jak Isana. Średnio się pieni, jednak nie wysusza skóry i jest bardzo wydajny. 
Podsumowując polubiłam się z nim, jednak następnym razem wybiorę inny wariant zapachowy. Miałyście jakiś żel z AA? :)



19 komentarzy:

  1. Kupiłam niedawno w Biedronce żel nawilżająco - witalizujący do skóry suchej o zapachu mango i papai, właśnie z AA. Nie używałam jeszcze, ale zapach ma całkiem przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sprawdzić czy u mnie w Biedronce jest :) Zapach mango i papai zachęca!

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze żelu pod prysznic z AA, ale chętnie bym wypróbowała....tylko jakąś inną wersję zapachową bo ta chyba jednak będzie dla mnie za słodka - cytrusowa pinacolada albo tropikalny koktajl zapowiada się ciekawie zapachowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam żadengo zelu z AA- szkoda ze ich opakowania wygładaja tak prosto-nawet sie nie domyslilam ze moga słodko pachnięc;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam tego żelu, ale jeśli to taki mocny słodziak - to na pewno po niego nie sięgnę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co kto lubi :D Dla mnie był to prawdziwy słodziak.

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze żelu z AA. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nigdy żeli AA, ciekawi mnie zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz sobie "wyniuchać" w sklepie :)

      Usuń
  7. Nie miałam żelu z AA, moim faworytem jest Dove, a teraz w kolejce czeka Nivea, więc w najbliższym czasie AA nie zagości pod moim prysznicem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrafię przekonać się do Dove, może kiedyś :)

      Usuń
  8. Żelu z AA jeszcze nie miałam nigdy...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, ale ciekawi mnie zapach, lubie takie slodkie nuty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. żelu nie miałam ale z balsamu byłam bardzo zadowolona:) muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze kosmetyków z AA, ale muszę na niego zerknąć bo nie ukrywam, że zapach w kosmetykach do ciała odgrywa dla mnei kluczową rolę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...