sobota, 16 lutego 2013

Babeczki piernikowe na szybko + 200 obserwatorów !


Przeglądając ostatnio zawartość szafek w moim domu znalazłam opakowanie z Babeczkami piernikowymi, które jakiś czas temu kupiłam w Lidlu za zawrotną cenę 5 zł :D Zazwyczaj wole sama piec i kombinować, ale szczerze powiedziawszy skusiły mnie te złote kuleczki (ozdoby) i cena. 
Co prawda już jest po świętach, ale ja tam przez cały rok mogłabym się zajadać piernikami z czekoladą! Czym prędzej, ponaglana chęcią na coś słodkiego (która niezwykle często się ujawnia- czyt. co najmniej raz dziennie) wzięłam pudełko w ręce i oto co powstało. Przygotowanie ciasta zajęło jakieś 5 minut. 
Babeczki pięknie urosły i były idealne. Duże, okrągłe, puszyste i pięknie pachnące piernikiem. Ozdobiłam je polewa czekoladową (a jakżeby inaczej!) i ozdobami- złotymi kuleczkami i resztą drobiazgów znalezionych w domu. Były na tyle dobre, że zniknęły już po 2 godzinach..

Dzisiaj wchodząc na bloga doznałam miłego zaskoczenia. Moja liczba obserwatorów dobiła do 200! Jestem Wam bardzo wdzięczna i nawet nie wiecie jaką radość mi sprawiłyście :) 





28 komentarzy:

  1. Ślciznie wyglądają :) Ja też mogłabym je jeść i jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają pysznie :) I do tego te piękne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż żal było jeść z tymi ozdobami :D

      Usuń
  3. Gratulacje z okazji dwusetki :)
    Babeczki wyszły ładne i te serduszka takie urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serducha są najładniejsze :) Dziękuje

      Usuń
  4. Miałam kiedyś na nie chrapkę, ale widziałam jest w inny sklepie za 9zł, więc odpuściłam :(
    Gratuluję 200! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 9zł to wcale nie taka zła cena jak za 12 babeczek :)

      Usuń
  5. Piekłam te babeczki maniakalnie w okresie świątecznym ;) pychota, a twoja dekoracja ich mnie urzekła ;)
    gratulację odnośnie obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli na następne święta też będą dostępne to na pewno zaopatrzę się w parę opakowań :D

      Usuń
  6. mniam! :-)
    mój Chłopak uwielbia piernika czy murzynka, więc mu specjalnie przypadłyby do gustu kubków smakowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój uwielbia generalnie wszystko :D

      Usuń
  7. O jakie pyszne;) Uwielbiam tworzyć mufinki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mam teraz ochotę na takie babeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, uwielbiam piernikowe, korzenne smaczki :D Ale zdaje mi się, że nigdy wcześniej nie widziałam ich niestety w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej są sprytnie chowane :D

      Usuń
  10. No nie jak cudnie wygladają! Ja nie mam talentu kucharskiego więc chętnie korzystam z takich dobrodziejstw jakimi ą dania "prawie zrobione" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy coś wspólnego :D Choć bardzo lubię piec to niestety również nie mam do tego talentu :(

      Usuń
  11. naszła mnie ochota na coś słodkiego ;)
    gratuluję takiej ilości obserwatorów i życzę jeszcze raz tyle ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepysznie wyglądają :)
    Gratuluję liczby obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam babeczki. : )
    Gratuluję tylu obserwatorów. ; )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...