czwartek, 7 lutego 2013

Celia- maska do włosów głęboko nawilżająca


Cena: ok. 2-3zł
Pojemność: 12ml
Dostępność: Chata Polska

Dzisiaj parę słów o masce do włosów, na temat której dostałam kilka pytań. Saszetkę kupiłam w Chacie Polskiej i nigdzie indziej jej nie widziałam, więc wielkie było moje zdziwienie gdy zauważyłam ją na półce z innymi kosmetykami. Celia i maski do włosów ?! Oczywiście dwie wersje wylądowały w moim koszyku :D
Według mnie saszetki mają całkiem przyjazny wygląd. Kolorowe z obiecującymi nazwami, to coś co lubię najbardziej. Saszetka ma 12 ml i niestety okazuje się, że na moje włosy taka ilość była za mała. Mam fryzurę średniej długości, więc tym bardziej nie wiem jak taka mini saszeteczka (?) ma starczyć dla osoby z dłuższymi, bądź grubszymi włosami.
Używałam jej tak jak zalecił producent. Grzecznie poczekałam 5 minut i dokładnie zmyłam maskę z włosów. Szczerze mówiąc jej zapach nie powalał, więc trochę byłam zawiedziona. Gdy moje upiorne kudły (ostatnio nie mogę ich inaczej nazwać) wyschły nie zauważyłam większej zmiany i poszłam spać.
Rano włosy świetnie się rozczesywały. Mogłam je czesać i czesać :) Co jest największym plusem? Były tak mięciutkie, co w ich przypadku jest rzadkim zjawiskiem, że cały czas je macałam. Związywałam w kitkę, rozpuszczałam, odgarniałam na boki. Niestety cały mój zachwyt minął z chwilą gdy wyszłam na deszcz. Efekty maseczki automatycznie gdzieś zniknęły i wróciłam do domu w pozwijanych pasemkach. 
Nie winię za ten przypadek maseczki, który podsumowując sprawdziła się dobrze. Szkoda, że jest tak słabo dostępna i nie ma więcej produktu w saszetkach.
Polecacie jakieś dobre maski na włosy? :)





21 komentarzy:

  1. ja wczoraj pisałam o masce na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na wlosy to ja nie uzywam masek...

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, ze nie mam do niej dostepu:< to sprawdzi sie na lepsza pogode najwyzej, skoro deszcz niszczy efekty:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zobaczyłam u Ciebie te maseczki to rozpoczęłam poszukiwania w moim miasteczku :) I nawet znalazłam...ostatnią sztukę intensywnie regenerującej :) Dziś idę po kolejną, bo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś i się sprawdziła :)

      Usuń
  5. nie widziałam ich jeszcze w żadnej drogerii :) ale pewnie jak spotkam to kupię na próbę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je tylko widziałam w Chacie Polskiej ;)

      Usuń
  6. Ooo nigdzie jej nie widziałam, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam jakichś maseczek do włosów. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ta ci się spodoba, choć wygodniejsze są większe opakowania ;)

      Usuń
  8. ja polubiłam się z maskami Ziaji, dobra jest oliwkowa oraz do włosów suchych i zniszczonych (białe opakowanie z niebieskimi napisami)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam z Pilomaxu 'express wax' i jest niesamowita :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...