wtorek, 5 lutego 2013

Essence- Berry me home (HOME SWEET HOME LE)

Cena: 11,90- allegro
Pojemność: 8ml
Dostępność: szafy Essence (niestety nie w PL)

Dzisiaj wreszcie przedstawiam Wam jeden z moim ulubionych lakierów, którego swojego czasu sporo używałam :) Obecnie czeka na ładniejszą pogodę. Mowa o buteleczce Essence z limitowanki Home sweet home, która oczywiście (jakżeby inaczej) nie była dostępna w Polsce. Nosi nazwę Berry me home, co mnie urzekło, jako fankę lakierowych nazw. Swoją zdobycz kupiłam na Allegro, gdzie cena była dość wysoka. 
Lakier ma piękny, malinowy kolor. Nie jestem przekonana do róży (ciemnych) na moich paznokciach, jednak ten typ bardzo przypadł mi do gustu. Nie za ciemny, nie za jasny, nie jest odblaskowy- ideał. Ładnie kryje po dwóch warstwach i nie trzeba długo czekać, aż warstwy wyschną.
Z trwałością bywa różnie. U mnie ten lakier wytrzymuje 3-4 dni, jednak słyszałam opinie o tym, że jest starty już po jednym. 
Niezmiernie żałuje, że tak limitowanka nie była dostępna w Polsce. Miałam chrapkę jeszcze na róż z tej kolekcji. Prócz tego lakieru posiadam jeszcze jeden, który pewnie też Wam zaprezentuje.
Udało Wam się coś zdobyć z tej limitowanki? Macie podobne odcienie? :)




25 komentarzy:

  1. ja nawet nie wiedziałam o tej limitce! kolor jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor;) Ja niestety nie miałam dostępu do tej serii limitowanej;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, dorwałam ją na allegro :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dlatego jest moim ulubieńcem ! :)

      Usuń
  4. jaki piękny kolor, szkoda, że jest niedostępny w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak mało limitowanek dochodzi do Polski ;/

      Usuń
  5. Ładny odcień :)
    Jednak u mnie lakiery z essence potrafią odpadać tego samego dnia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawet te za 3-4zł trzymają się całkiem nieźle ;) Szkoda, że Essence się u Ciebie nie sprawdzają bo mają ciekawe kolorki

      Usuń
  6. Piękny kolorek, szkoda, że do Polski nie dochodzi większość limitek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ! Niesprawiedliwość.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Znasz może jeszcze jakiegoś innego pięknisia lakierowego? ;>

      Usuń
  8. Ładny :) lubie lakiery z essence :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Szczególnie teraz w tej nowej wersji :)

      Usuń
  9. Jaki piękny ♥ Szkoda, że go u nas nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mi to bardziej pod maline podchodzi :)

      Usuń
  11. Lubię czerwień na paznokciach. : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie ma go w polskich sklepach - z chęcią bym go kupiła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polskich sklepach od paru miesięcy stoją standy ze starą limitowanką ;/ NIESTETY

      Usuń
  13. Zostałaś zatagowana przeze mnie do zabawy z LIEBSTER AWARD. Mam nadzieję, że wezmiesz udział w zabawie :) Pozdrawiam :) tutaj informacje : http://tyydomnie.blogspot.com/2013/02/tag-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...