niedziela, 24 lutego 2013

Garnier- olejek awokado i masło karite (szampon&odżywka)


Dzisiaj parę słów o kosmetykach z Garniera, które właśnie zużyłam do samego dna. Kupiłam je ze względu na pozytywne recenzje odżywki do włosów. Byłam ciekawa jak sprawdzi się cały zestaw i czy faktycznie jest wart uwagi :) Jeżeli miałyście ten zestaw, to koniecznie podzielcie się ze mną swoimi spostrzeżeniami.


Szczerze mówiąc mam mieszane uczucia co do szamponu. Po pierwsze zapach- przyjemny, słodki, otulający. Idealne na zimowe dni. Sam produkt ma żółte zabawienie i idealną konsystencje. Nie wylewa się z pomiędzy palców. Szampon dobrze się pieni i wystarczy tylko odrobina- co za tym idzie jest dość wydajny. Niestety nie zauważyłam jakiegoś zbawiennego działania. Włosy ładnie pachniały i były czyste- jednak spodziewałam się większego nawilżenia, skoro jest to produkt do włosów suchych i zniszczonych. Regeneracji też jakiejś szczególnej nie odczułam. Moim zdaniem jest to szampon, jak szampon. Garnier nie powalił i zdecydowanie ma inne, lepsze produkty do włosów. 



O wiele lepsze wrażenie wywarła na mnie odżywka, o której swojego czasu było dość głośno. Nałożona na włosy całkowicie likwiduje problem z rozczesywaniem włosów. Ba! Nawet zauważyłam, że końcówki wyglądają lepiej. Co prawda nie uważam, żeby problem zniknął, jednak odżywka idealnie go zakrywa. Dzień po umyciu nie widać, że końce są wysuszone i rozdwojone. Niestety trochę denerwuje mnie sprawa zużycia do końca produktu. Odżywka osadza się na ściankach i zupełnie nie przemieszcza się w dół (mam nadzieję, że mnie rozumiecie). Pod koniec opakowania jest to dość niewygodne i trzeba przeciąć butelkę, żeby resztka produktu się nie zmarnowała.

Podsumowując. Gdyby tylko te produkty miały lepsze składy, byłam w stanie stwierdzić, że do nich powrócę. Niestety ani odżywka, ani szampon nie spodobały mi się na tyle by ponownie je kupić. Ot tak, zwykłe produkty. Można wypróbować, jednak nie spodziewałabym się rewelacji :)

Dodałam nowe kosmetyki do zakładki WYMIANKA :)





30 komentarzy:

  1. Lubię tą odżywkę, na szampon nigdy się nie skusiłam, ale to między innymi ze względu na mieszane opinię. Dużym plusem odżywki jest to że czasami można ją dostać za mniej niż 5zł na promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mniej niż 5 zł? W takim razie muszę polować na nią gdy będzie w promocji :)

      Usuń
  2. Dużo czytałam o tej odżywce i chyba się na nią skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie kupiłam ostatnio tą odżywkę,jednak jeszcze nie próbowałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wypróbujesz to napisz jak u Ciebie się sprawdziła :)

      Usuń
  4. Miałam te produkty (maskę z tej serii tez) i mile wspominam.
    Butelki po odzywkach zawsze rozcinam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne zdanie do twojego, jakiś czas temu skusiłam się na ten zestaw i o ile szampon był.... jakiś taki nijaki ;) to odżywka CUDO! Robiłam kilka recenzji oraz tzw. Recenzji w pigułce, gdzie opisywałam swoje wrażenia odnośnie szamponów/odżywek Garniera. Niektóre seria bardzo lubię a odżywki uważam za dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka jest naprawdę dobra :) W takim razie muszę zajrzeć do Twoich pigułek :)

      Usuń
  6. mnie szampon nie powalił ale odżywka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do odżywki na pewno powrócę ! :)

      Usuń
  7. Ja właśnie szukam ciągle czegoś do nawilżenia włosów i sprawienia by lepiej się rozczesywały i mniej elektryzowała, bo z tym mam problem. Od grudnia używam odżywkę Dove Nourishing oil care i wg mnie dobrze się sprawdza, poprzednio używałam odżywkę Garnier termoochrona, ale jakoś zniknęła z półek. Lubię Garnier za świetne zapachy, ale często ich produkty powodują łupież...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w nawilżeniu włosów najbardziej pomagają oleje :) Więc polecam wypróbować ten sposób. U mnie na szczęście te serie nie powodują łupieżu, ale też często zmieniam szampony i firmy- więc może dlatego :)

      Usuń
  8. mam szampon, i jak to szampon jest ok, ślicznie pachnie, oczyszcza ma cudowną jakby złotą konsystencję

    OdpowiedzUsuń
  9. mam identyczne odczucia, o których zresztą pisałam w poprzednim poście :-)
    bez rewelacji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta odżywka kusi mnie od dłuższego czasu, ale ilekroć była w promocji to zastawałam puste miejsce na półce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ją dorwiesz, ja też mam pecha do promocji :P Zawsze dotrę za późno

      Usuń
  11. U mnie szampony z Garniera nigdy się nie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele dobrego czytałam o tej odżywce. Przekonałaś mnie tym, że końcówki wyglądają lepiej. ;) Moje są istną zmorą, podetnę włosy i za tydzień mam już wszystkie rozdwojone...

    Dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej samemu wypróbować :) Odżywka nie jest droga. Dziękuje !

      Usuń
  13. Dużo dobrego się naczytałam o tej odżywce i gdyby nie to, że mam zapasy odżywek to pewnie bym ją kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z maskami do włosów :D Chomikuje i potem sterta czeka na zużycie ;/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...