środa, 20 lutego 2013

Golden Rose- lakier 208 śliwka


Cena: 7zł
Pojemność: 12ml
Dostępność: Allegro, stoiska Golden Rose

Pamiętam jak jeszcze półtora- dwa lata temu musiałam zamawiać lakiery Golden Rose w Internecie. Było to o tyle uciążliwe, że płaciłam za wysyłkę tyle ile za 2 lakiery. Teraz? Gdzie się nie ruszę są ich nowe stoiska- z czego bardzo się cieszę. Jest to jedna z moich ulubionych firm, jeżeli chodzi o lakiery. Tanie, duża pojemność, dobre krycie.
Ostatnio w moje ręce (dzięki mojemu M.) wpadł kolejny lakier z tej firmy. Piękny, ciemny fiolet. Czym prędzej pomalowałam nim paznokcie- dopóki jeszcze są długie, bo znając moje szczęście za chwile się połamią. Lakier ładnie kryje po dwóch warstwach. Nie widać prześwitów. Wysycha standardowo. Na wierz nałożyłam warstwę nail teka II. Nie będę Wam pisać ile się trzyma na paznokciach, bo u każdego wypadnie to inaczej. U mnie każdy lakier wytrzymuje ok 5 dni, a potem po prostu zmywam bo mi się znudził lub już tak nie błyszczy i końcówki są starte. 
Ostatnio zauważyłam, że mam coraz więcej fioletów w swojej kolekcji! :) Lubicie je nosić na paznokciach?






42 komentarze:

  1. uwielbiam fiolety na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciagle probuje sie przekonac do tego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ja do zieleni. Powolutku do celu i na pewno się przekonamy :)

      Usuń
  3. Śliczny ten fiolecik, to jest 208 numerek?
    A w ogóle masz bardzo ładny kształt paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, 208 :) Dziekuje ! Choć cały czas chce mieć jeszcze bardziej "kwadratowe", ale coś mi nie idzie :D

      Usuń
  4. Uwielbiam takie ciemne i intensywne kolory *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna jest ta śliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię lakiery GR z tej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 3 i ze wszystkich jestem zadowolona :)

      Usuń
  7. świetny ten fiolet! taki chłodny... ja w swojej kolekcji mam bardziej ciepłe tonacje, chyba czas kupić taki stonowany mocny fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przyda się w kolekcji ;) Też zazwyczaj sięgam po ciepłe fiolety :)

      Usuń
  8. lubie fiolety ale tych kolorów mam bardzo malo :( chba wole nude ;p
    Mi się dzisiaj złamał paznokieć na kciuku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nude są najpiękniejsze ! :) Tylko tak mało jest tych idealnych nude. U mnie kciuki rosną najwolniej, więc nie wiem co bym zrobiła :D

      Usuń
  9. Fajny kolorek,, mi jakoś już przeszła faza na fiolety;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie faza na ciemne fiolety zawsze dopada jesienią/ zimą :D To było nieuniknione.

      Usuń
  10. W swojej kolekcji mam chyba z 5 albo 6 odcieni fioletu, bardzo lubię to jak ten kolor prezentuje się na długich i zadbanych paznokciach, u Ciebie wygląda świetnie! Kurcze golden rose... czytam o zaletach tych lakierów, sama kiedyś miałam jeden i bardzo go lubiłam, a teraz nijak nie mogę znaleźć nigdzie ich wysepki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose ma świetne lakiery. W ostateczności możesz zamówić w ich sklepie Internetowym lub na allegro, skoro nie masz w swoim mieście wysepki :)

      Usuń
  11. bardzo ładny fiolet! i jak pięknie się błyszczy!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat błyszczenie to zasługa nail teka, choć solo również ładnie się prezentuje :)

      Usuń
  12. Piękny, głęboki kolor, lubię to:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że przypadł do gustu :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Zwykła śliwka, a tyle komplementów zgarnia ! :)

      Usuń
  14. Fajny. Lubię fiolety na paznokciach ale wolę ciut jaśniejsze i te cieplejsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubie każde ! ale ty Kleopatre, tylko i wyłącznie z zieleniami na paznokciach mi się kojarzysz :D

      Usuń
  15. Lubię fiolety, a moim ulubionym jest również z Golden Rose, z serii Fantastic Color nr 179. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się mu przyjrzeć jak będę na ich wysepce :)

      Usuń
  16. Zakochałam się w tym kolorku!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię lakiery GR, ten wygląda bardzo ładnie i podoba mi się kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kształt nadal nie jest taki jakbym chciała, ale miło mi, że się podoba :)

      Usuń
  18. piękny, głęboki fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie śliwkowe kolory na moich pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie śliwkowe bardzo lubię :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...